Haha, skravlinga er viktigst:..Hvis du skulle vært her og levert noe og heller skravler så ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, skravlinga er viktigst:..Hvis du skulle vært her og levert noe og heller skravler så ja![]()
Ja! Og de ringte og sa varene var på vei og var hos oss om kort tid. Så dette er bare merkelig
Får jeg kjeft om jeg er det?![]()
Enig med du!Ja, jeg forstod det, jeg mente bare at det er Expert sitt ansvar helt til du faktisk har fått varene dine.
Haha.. Om du vinner i Lotto så kan du ikke bruke økonomi imot ivf nei.
Tja. Om vi vinner i Lotto så kan vi få ferdig de siste tingene på huset, istedenfor å ta det i etapper.Ellers er jeg egentlig ganske fornøyd med sånn som vi har det, men man finner vel alltids noe å ordne om man vinner?
Og så gi en del i veldedighet. Om jeg får mye penger ufortjent så må jeg dele det noe videre, hvis ikke får jeg dårlig samvittighet.
Men emmaljunga har hatt et rød vogn hvert år så lenge jeg har sjekket fargene deres. Jeg likte bare 2014-fargen mye bedre enn 2015-fargen, men det er ikke utenkelig at DERSOM jeg kommer til å trenge ny vogn, så er det jo absolutt tidligst august 2015, og da kommer vel 2016-fargene....
Du skal få Bonusen. Jeg har ikke gitt deg opp. Pergo fungerte jo egentlig ikke helt perfekt hos deg. Du spotter jo fortsatt, og mindre fruktbar utflod hadde du vel hvert fall én syklus? Jeg vil vite hvordan kroppen din responderer på Letrozol først.
Ja, det er helt klart. Men det er mannen som må ta telefonene, jeg blir litt revet medJa, jeg forstod det, jeg mente bare at det er Expert sitt ansvar helt til du faktisk har fått varene dine.
Når kommer oversikten over neste års modeller? Det kommer vel en god stund før vognene kommer?
Helt klart dele noe med de som trenger det mer og så ja.
Men selv med lottomilloner må vi ha barnevakt for ungene og et forklaringsproblem for hvorfor vi skal til Trondheim/Bergen/oslo/Haugesund sånn tirsdag til fredag helt plutselig, liksom... Og påkjenninga for kroppen er det også i like stor grad. Og vi HAR fortsatt to
Jeg ville ikke vært Kengu daHvis du har kjøleskapet til Twinkle og sitter her på BV så har du nok en utfordring der ja.![]()
Ouch da...Hvis du har kjøleskapet til Twinkle og sitter her på BV så har du nok en utfordring der ja.![]()
Jeg har igrunnen ikke sett noe til noe el-slim på noen av disse syklusene.
Nå har jeg hatt mye mindre av det etter sa i fjor sommer uansett da, men jeg har jo pleid å HA likevel.
Det er en god stund siden i allefallNår var det oversikten over 2015-fargene kom da? Det er vel på våren?
Nå skal forresten jeg og mannen se dagens episode av BBT

Når var det oversikten over 2015-fargene kom da? Det er vel på våren?
Ouch da...