Felles skravle 2015

Ja! Og de ringte og sa varene var på vei og var hos oss om kort tid. Så dette er bare merkelig

Ja, jeg forstod det, jeg mente bare at det er Expert sitt ansvar helt til du faktisk har fått varene dine.

Haha.. Om du vinner i Lotto så kan du ikke bruke økonomi imot ivf nei.

Tja. Om vi vinner i Lotto så kan vi få ferdig de siste tingene på huset, istedenfor å ta det i etapper. :p Ellers er jeg egentlig ganske fornøyd med sånn som vi har det, men man finner vel alltids noe å ordne om man vinner?

Og så gi en del i veldedighet. Om jeg får mye penger ufortjent så må jeg dele det noe videre, hvis ikke får jeg dårlig samvittighet.

Helt klart dele noe med de som trenger det mer og så ja.

Men selv med lottomilloner må vi ha barnevakt for ungene og et forklaringsproblem for hvorfor vi skal til Trondheim/Bergen/oslo/Haugesund sånn tirsdag til fredag helt plutselig, liksom... Og påkjenninga for kroppen er det også i like stor grad. Og vi HAR fortsatt to

Men emmaljunga har hatt et rød vogn hvert år så lenge jeg har sjekket fargene deres. Jeg likte bare 2014-fargen mye bedre enn 2015-fargen, men det er ikke utenkelig at DERSOM jeg kommer til å trenge ny vogn, så er det jo absolutt tidligst august 2015, og da kommer vel 2016-fargene....

Når kommer oversikten over neste års modeller? Det kommer vel en god stund før vognene kommer?

Du skal få Bonusen. Jeg har ikke gitt deg opp. Pergo fungerte jo egentlig ikke helt perfekt hos deg. Du spotter jo fortsatt, og mindre fruktbar utflod hadde du vel hvert fall én syklus? Jeg vil vite hvordan kroppen din responderer på Letrozol først.

Jeg har igrunnen ikke sett noe til noe el-slim på noen av disse syklusene.

Nå har jeg hatt mye mindre av det etter sa i fjor sommer uansett da, men jeg har jo pleid å HA likevel.

Ja, jeg forstod det, jeg mente bare at det er Expert sitt ansvar helt til du faktisk har fått varene dine.
Ja, det er helt klart. Men det er mannen som må ta telefonene, jeg blir litt revet med :p

Helt klart dele noe med de som trenger det mer og så ja.

Men selv med lottomilloner må vi ha barnevakt for ungene og et forklaringsproblem for hvorfor vi skal til Trondheim/Bergen/oslo/Haugesund sånn tirsdag til fredag helt plutselig, liksom... Og påkjenninga for kroppen er det også i like stor grad. Og vi HAR fortsatt to

Tja. Med lottomillioner kan du jo ta med barna på tur og betale for at en av barnehagetantene eller andre de kjenner blir med? :p

Nå skal forresten jeg og mannen se dagens episode av BBT

Jeg har igrunnen ikke sett noe til noe el-slim på noen av disse syklusene.

Nå har jeg hatt mye mindre av det etter sa i fjor sommer uansett da, men jeg har jo pleid å HA likevel.

Ja. Letrozol!

Når var det oversikten over 2015-fargene kom da? Det er vel på våren?

Ja, jeg tror det kom rett rundt aborten min jeg, mener jeg synes det var rart at man allerede var over på nytt sett med modeller. :p

Back
Topp