Felles skravle 2015

Lilla er jo så fin.

Jeg liker den grå/svarte og den blå, men lurer på om den som vinner får lilla. Siden det ikke står noe om valgfri farge.

Hmm, det visste eg ikkje. Interessant:)

Det er dog statistikk da.

Min mann var letter enn meg.
Eldstemann var 50 gram tyngre enn meg. Yngste var lettere enn ham. Hos oss var det altså vekt etter mor, ikke far, og lettere unge som nr to, stikk i strid med statistikken

Men du må huske at sånt er i gjennomsnitt. Det kommer jo an på mye annet også. F.eks. mors matinntak i svangerskapet og formen hennes i svangerskapet (syk/frisk) og om babyen kommer før eller etter termin.

Men du må huske at sånt er i gjennomsnitt. Det kommer jo an på mye annet også. F.eks. mors matinntak i svangerskapet og formen hennes i svangerskapet (syk/frisk) og om babyen kommer før eller etter termin.

Jeg liker den grå/svarte og den blå, men lurer på om den som vinner får lilla. Siden det ikke står noe om valgfri farge.

I så fall må jeg ha svart vogn, men siden emmaljunga laget nesten bare varianter av svart og grå og brun i 2015-fargene sine så må jo det være mulig å finne svart vogn. Pimpet med lilla pose...

Svart vogn med lilla pose, og ei babyborndukke oppi?

En dag tidligere i uak kjørte jeg på jobb med to babydukker i en bilstol i baksetet.... Eldste mente dukka hans trengte barnevakt, så da trengte selvsagt hennes også det, så da måtte jeg ta med meg begge på jobb.

de satt i bilen hele dagen da....

Back
Topp