Felles skravle 2015

Det er ikke oppgitt at vi kan velge, men vi diskuterte likevel hvilken av fargene vi ville ha. Var ikke så mange å velge i på Voksi Frost.

Har ikke sett på det jeg, faktisk.

I kveld tror jeg ikke at vi får en til, så da klarer jeg ikke engasjere meg heller. Har en svart (utenpå) og rød (inni) voksi aktiv fra førstemann som planen uansett er å bruke om så skulle bli aktuelt...

I det jeg skrev Mannen, måtte jeg bare sjekke siste nytt om "mannen" for det hadde jeg glemt. Fjellet altså

Siste nytt er at man frykter at det stabiliserer seg. Hvilket er en sær overskrift. Det man mener er jo at det har gått så langt at at ras BLIR det, og når det kommer kan det vel kanskje komme fort, så for de evakuerte er det greit om det kommer nå så blir man ferdig med det. om det stabiliserer seg, er det fortsatt ikke trygt. Det blir ikke STABILT, bare "slutter å bli enda mer og mer sprekk"

Haha.. Ja, det er en sær overskrift. Det er litt sånn når folk ønsker seg katastrofe og det ikke blir noe av, men selvfølgelig betyr det jo det du skriver, men overskriften er sær.

Haha.. Ja, det er en sær overskrift. Det er litt sånn når folk ønsker seg katastrofe og det ikke blir noe av, men selvfølgelig betyr det jo det du skriver, men overskriften er sær.

Godt det ikke bare er meg som synes den overskrifta var rar

Har ikke sett på det jeg, faktisk.

I kveld tror jeg ikke at vi får en til, så da klarer jeg ikke engasjere meg heller. Har en svart (utenpå) og rød (inni) voksi aktiv fra førstemann som planen uansett er å bruke om så skulle bli aktuelt...

Så ikke på det før vi diskuterte det istad.

frost-plum_line.jpg

frost-black_line.jpg

frost-navy_line.jpg

frost-antracite_line.jpg

Godt det ikke bare er meg som synes den overskrifta var rar

Det høres ut som vi er en nasjon med personer som bare venter på katastrofen egentlig. Sensasjons-overskrifter på et vis.

Ja. :( Du gjør vel sannsynligvis det. Unnskyld, var ikke meningen å minne deg på det sånn negativt.

Det var jo godt du gjorde det, for jeg hadde glemt å ta med det i planen min.

Jeg må finne den pokkers greia.

Jeg tror jeg må tømme badet. Helt. For jeg ser jo for min indre at jeg la en bunke truseinnlegg sammen med flere bind også. De ER IKKE PÅ BADET! OG hallo, da har jeg litt lite bind til denne mensen. Siden jeg altså heller ikke finner den koppen. Som også skal være der, i den kommoden trodde jeg...

Fødselsvekt kommer i hovedsak fra far. ;) Så om en kvinne får barn med to forskjellige menn så kan man få to helt ulike "kull".

(i tillegg så øker vekten noen hundre gram i snitt per baby i rekkefølge også, dette er hos én og samme kvinne).
Hmm, det visste eg ikkje. Interessant:-)

Det var jo godt du gjorde det, for jeg hadde glemt å ta med det i planen min.

Jeg må finne den pokkers greia.

Jeg tror jeg må tømme badet. Helt. For jeg ser jo for min indre at jeg la en bunke truseinnlegg sammen med flere bind også. De ER IKKE PÅ BADET! OG hallo, da har jeg litt lite bind til denne mensen. Siden jeg altså heller ikke finner den koppen. Som også skal være der, i den kommoden trodde jeg...

Hmm.. Ja, da må du jo finne alt sammen ja. Det ligger jo på en lur plass, du skal finne det igjen.

Sveiser, sliper, borer, bruker skjærbrenner, jobber med stål :) jeg jobber på et båtbyggeri

Det hadde vært kjekt om du kunne bygget en båt til hver av oss da. ;) :p Båt <3

Så ikke på det før vi diskuterte det istad.

frost-plum_line.jpg

frost-black_line.jpg

frost-navy_line.jpg

frost-antracite_line.jpg

Nei, jeg gikk glipp av det der, men jeg fikk med meg mye snakk om lilla.

Lilla er fint, lilla er yngdlingsfargen min.

Men, atte, OM vi får denne bonusen vill jeg jo ha rød vogn.

Og da går ikke lilla pose...

Men 2015-modellene av emmaljunga har ingen fin rød vogn, så jeg håper på finere 2016-farger siden jeg vel rekker at de er klare innen jeg evt trenger vogn.

Back
Topp