Ønsker å ha en hjemme så jeg slipper å dra med hjem fra bhg hver helgJeg har funnet ut at den voksiposen der er tynnere enn den vi har, og siden vi får en mars baby har jeg fryktelig lyst på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker å ha en hjemme så jeg slipper å dra med hjem fra bhg hver helgJeg har funnet ut at den voksiposen der er tynnere enn den vi har, og siden vi får en mars baby har jeg fryktelig lyst på den
Hihi... de på jobb sier jeg er sterkDa vinner jegsiden jeg er så sterk!
Nei æsj. Det var Ikkje planen...Usj. Nå blir 32. plassen med i konkurransen også. Vet ikke om jeg orker dette her.
Jeg har funnet ut at den voksiposen der er tynnere enn den vi har, og siden vi får en mars baby har jeg fryktelig lyst på den
Hihi, takkDu skal få lov til det![]()
Siden du er så søt så skal du få den, men jeg tar voksi posenSnufs, bare ta den da![]()
![]()
Nei æsj. Det var Ikkje planen...
I barnehagen vår har de både sovevogner, og vognposerØnsker å ha en hjemme så jeg slipper å dra med hjem fra bhg hver helg![]()
Ja vi må skravle oss fra deHaha.. Altså, tempoet til 31. plassen er jo stabilt. Jeg har hatt 200 innlegg mer enn 31. plassen i et par dager nå, og har det fortsatt. Så jeg har jo ikke stresset så veldig med det, men om det blir 2 stykker som ligger rett nedenfor listen så blir det skumlere på fredag.
Hva jobber du med?Hihi... de på jobb sier jeg er sterk
![]()
Ja vi må skravle oss fra dehvis vi skravler mer enn de gjør iløpet av dagen så skal det jo gå
Ull øverst og dun oppeDet er en sånn "Frost" vinterpose da? I ull? Skulle ikke den være ekstra varm?
Da har jeg sett feil.Det er en sånn "Frost" vinterpose da? I ull? Skulle ikke den være ekstra varm?
Da har jeg sett feil.
Jeg så på den jeg trodde det var på Barnas Hus..
Vi har en med knytinger fra 2007 som er ekstremt varm og ull
Såppas jaHjelpepleier... så driver å løfter folk![]()
![]()
Du får henge på meg... har hatt ca 100 pr dag de siste dagene.Du skravler mer enn dem, jeg tenker på meg jeg.![]()
Åja såpass ja... Hm.. Håper ho ikkje fyk rett opp på topp då..Nei. Hun har ligget stabilt på 20 innlegg mer for hver oppdatering sånn omtrent, men vips så var hun 100 innlegg opp.
Åja såpass ja... Hm.. Håper ho ikkje fyk rett opp på topp då..