Ja jeg håper det![]()
Tja. Kan sjekke nå med en gang jeg.
Du har nå ca 1670 innlegg i oktober. Klatremus har omtrent 1580. Så du har nok klatret flere plasser du, jeg sjekket ikke resten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg håper det![]()
Må ikke sove midt på dagen vettuOy som dere har skravlet mens jeg har sovet
Såååå braTja. Kan sjekke nå med en gang jeg.
Du har nå ca 1670 innlegg i oktober. Klatremus har omtrent 1580. Så du har nok klatret flere plasser du, jeg sjekket ikke resten.
Nei men var jo så trettMå ikke sove midt på dagen vettu![]()
Du er så flink!!Hvis dere tar vare på denne så kan dere sjekke selv og.
Det er omtrent antall innlegg, noen rakk å skrive 1-3 innlegg før jeg fikk åpnet alle profilene - så tallene kan være 1-3 innlegg feil, men ikke noe mer enn det. (Da har jeg i så fall skrivefeil).
Vis vedlegget 85189
Godt jobbaSåååå bra![]()
Jepp, det skal stemme da!Nei men var jo så trettvåken nå da..
måtte jo opp å ta en el test. Så nå sitter jeg å venter på resultatet... tror den er negativ i dag... så da er jeg 1 dpo i dag når den var positiv i går?
![]()
Puh, føler pressetGodt jobba![]()
Genialt. Tok screenshot av denHvis dere tar vare på denne så kan dere sjekke selv og.
Det er omtrent antall innlegg, noen rakk å skrive 1-3 innlegg før jeg fikk åpnet alle profilene - så tallene kan være 1-3 innlegg feil, men ikke noe mer enn det. (Da har jeg i så fall skrivefeil).
Vis vedlegget 85189
Ser vi hadde nesten likt antall innlegg i begynnelsenGenialt. Tok screenshot av dentakk!
Ja, sjå der jaSer vi hadde nesten likt antall innlegg i begynnelsen![]()
Men nå er det ikke mange dager igjenPuh, føler presset![]()
Hurra for frisk gutt!!!Kom inn igjen og alt så bra ut.
Så forresten feil på papiret.
Termin er 30. mars.
Følger hverandre tett ser jegJa, sjå der janesten likt i begynnelsen og nesten likt no
spennande
![]()
Nokon får vel detMen nå er det ikke mange dager igjenfår bare håpe vi får lønn for strevet
![]()
Sovet godt?Oy som dere har skravlet mens jeg har sovet
Det er det som stresser meg, at det er kort tid igjen og veldig tettMen nå er det ikke mange dager igjenfår bare håpe vi får lønn for strevet
![]()
Hadde passet meg bra at alle her fikk en premieNokon får vel dethåper alle herfra får
![]()
Hvordan gikk det?Nei men var jo så trettvåken nå da..
måtte jo opp å ta en el test. Så nå sitter jeg å venter på resultatet... tror den er negativ i dag... så da er jeg 1 dpo i dag når den var positiv i går?
![]()