Så spennendeSpennende!skal på privat 3D/4D ul til helgen!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeSpennende!skal på privat 3D/4D ul til helgen!
![]()
Det har jeg funnet ut!! Blir bare bekymret daJa det er det. Og ikke så lurt å søke opp alt på google heller![]()
29.marsGod morgen til deg oghva var din termin?
her er det 1mars
Åh så spennendeSpennende!skal på privat 3D/4D ul til helgen!
![]()
Her og!Nei det kan jeg ikke forstå heller. Jeg er for nysgjerrig![]()
Fin tid29.mars![]()
Pause nå??Nei jeg skal ha skravlepause nå snart! Kos deg på jobb![]()
I hvilken uke var du da? Har allerede sett i 3D på oul. Men sambo kunne ikke være med, så vi tar en tilSå spennendevar på 3D med nr 2, kjempe flotte bilder
![]()
Jaa, gleder meg!!Åh så spennende![]()
Ja jeg har husarbeid som venterPause nå??
Man finner gjerne ut at man omtrent er dausjuk da!Det har jeg funnet ut!! Blir bare bekymret da![]()
Gleder meg til bilde etterpå ?Jaa, gleder meg!!![]()
Var i uke 32 mener jeg?!? Den uken de anbefalerI hvilken uke var du da? Har allerede sett i 3D på oul. Men sambo kunne ikke være med, så vi tar en til![]()
Jeg vil også på 3D, men vi bestemte oss for å bruke pengene på noe annet. Og heller leve i spenning til fødselI hvilken uke var du da? Har allerede sett i 3D på oul. Men sambo kunne ikke være med, så vi tar en til![]()
Hehe, santFarlig å Google symptomer, da ER man jo syk![]()
Alle som ikke ligger på 31 kan ta en kort pause littNei skal vi ha skravle pause jenter?? Hihi jeg må vertfall.
Her også egentlig...Ja jeg har husarbeid som venterHehe.. Desverre.
Hihi, jaJeg ogsåVar det Liisjja som trodde jente?
Det er dyrt ja... Vi gjør nok ikke det denne gangen..Jeg vil også på 3D, men vi bestemte oss for å bruke pengene på noe annet. Og heller leve i spenning til fødsel![]()