Det er sant.Mnd bare flyr avgårde! Virker som en evighet siden den flotte sommeren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant.Mnd bare flyr avgårde! Virker som en evighet siden den flotte sommeren!
Om ikke blir jeg gal! Vil ha litt tid til å vende meg til tanken om 3 jenter før hu kommerHåper dere får vite kjønn![]()
Kan fort bli mars på deg og da!Har termin 1mnd etter deg1 april
![]()
Til mandagenNår skal du?
Må ikke bli galOm ikke blir jeg gal! Vil ha litt tid til å vende meg til tanken om 3 jenter før hu kommer![]()
Vel, blir alltid satt tilbake, så blir sikkert langt uti april..Kan fort bli mars på deg og da!![]()
Jeg har garantert detHehe! Lurer av og til på om eg er heilt ute å kjøre eller om alle gravide har like mange spm som meg![]()
Hehe, forstår ikke de som IKKE vil vite kjønnet jeg..Må ikke bli gal![]()
Tror de fleste har detJeg har garantert det![]()
Hehe! Der er det jo no nytt å lure på heile tiaJa, ALT man bekymrer seg for og lurer på![]()
Det var ikke noe alternaativ å ikke vite herHehe, forstår ikke de som IKKE vil vite kjønnet jeg..
Kos deg på jobbenNei nå kaller jobben, regner med det er 40 sider her når jeg kommer hjem...
Ikke her heller. Sååå nyskjerrig!!Det var ikke noe alternaativ å ikke vite her![]()
Nei det kan jeg ikke forstå heller. Jeg er for nysgjerrigHehe, forstår ikke de som IKKE vil vite kjønnet jeg..
Farlig å Google symptomer, da ER man jo sykHehe! Der er det jo no nytt å lure på heile tiatrur eg av og til har lest litt i overkant om mine bekymringer
![]()
Ikke vært innom tanken her engangDet var ikke noe alternaativ å ikke vite her![]()
Nei jeg skal ha skravlepause nå snart! Kos deg på jobbNei nå kaller jobben, regner med det er 40 sider her når jeg kommer hjem...
Ja det er ikke bra, det har jeg lærtFarlig å Google symptomer, da ER man jo syk![]()