Klart det er viktig med det halve åretDe er 4 og 6 1/2! Hu eldste blir vannvittig sint om jeg sier bare 6 år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart det er viktig med det halve åretDe er 4 og 6 1/2! Hu eldste blir vannvittig sint om jeg sier bare 6 år![]()
Ja, ALT man bekymrer seg for og lurer påJa, alt som skjer er jo nye opplevelser![]()
Så utrolig spennendeJente det og. Så nå venter vi spent på oul til mandag, om det blir jente nr 3 eller en gutt![]()
Spennende!Jente det og. Så nå venter vi spent på oul til mandag, om det blir jente nr 3 eller en gutt![]()
Hva sier følelsen da? jente/guttJa, ALT man bekymrer seg for og lurer på![]()
Jaaaa!Ja. Og som førstegangsgravid så lurer en jo hele tiden på om dette er normalt.. er det normalt? Hvordan føles det utOsv.
Mnd bare flyr avgårde! Virker som en evighet siden den flotte sommeren!Det er sprøtt, dette året har gått fort
Et halvt år er faktisk ganske lang tidKlart det er viktig med det halve året![]()
Ja herregud! Supert med ei jente til, men må ærlig innrømme det hadde vært gøy med en gutt ogsåSå utrolig spennende![]()
God morgen til deg ogJo fortere jo bedre, begynner å bli ekstremt klar for å møte vesla
God morgen foresten![]()
Gratulerer med guttDa har vi vært inne.
Klarte ikke å se hjertet ordentlig så har fått beskjed om å vente en halv time så prøver de igjen.
Ny termin 29. Mars, og det er en gutt
Veldig. Vet jo at det har vært bra da jeg har vært på 3 ul allerede, så nå er det kjønnet som er spennendeSpennende!
Liisjja takkJeg ogsåVar det T som trodde jente?
Jeg tror jeg innbiller meg at det er jente, for er så redd jeg vil bli skuffet om jeg ikke får en gutt... Idiotisk tankegang..Hva sier følelsen da? jente/gutt?
Ja det er det. Og ikke så lurt å søke opp alt på google hellerJaaaa!travelt å lure så mye
![]()
Hehe! Lurer av og til på om eg er heilt ute å kjøre eller om alle gravide har like mange spm som megJa. Og som førstegangsgravid så lurer en jo hele tiden på om dette er normalt.. er det normalt? Hvordan føles det utOsv.
Håper dere får vite kjønnVeldig. Vet jo at det har vært bra da jeg har vært på 3 ul allerede, så nå er det kjønnet som er spennende![]()
Har termin 1mnd etter degGod morgen til deg oghva var din termin?
her er det 1mars
Klart det erEt halvt år er faktisk ganske lang tid![]()
Når skal du?Veldig. Vet jo at det har vært bra da jeg har vært på 3 ul allerede, så nå er det kjønnet som er spennende![]()