Molly
Med lille spira i magen <3
Ja ikke santVi får av svigers men da kan de heller kjøpe noe annet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke santVi får av svigers men da kan de heller kjøpe noe annet![]()
Ja vet du hva! Blir irritert jeg. Jeg liker AlinaNoe så tåpelig.
Ja, tror jeg skal detMen det er bare å begynne å bruke den![]()
Haha tenkte det sammeTrur neppe Alina går til finalen så hun kan bare få den kniven![]()
Jeg også liker hun! Håper hun velger Frank som førstekjempe, den mannen må ut!!Ja vet du hva! Blir irritert jeg. Jeg liker Alina![]()
Vi skulle hjulpet!Ja vet du hva! Blir irritert jeg. Jeg liker Alina![]()
Hadde jeg vært inn der så hadde jeg blitt sensurert på tv, kommet til å kommet med så mange gloser til derre ekkle FrankVi skulle hjulpet!
Når skal du?God morgen til dere begge og resten av jentene her inne.
Har ikke sovet så godt i natt.
Tror der er fordi jeg brått ble veldig spent i går kveld
Håper jeg også!Jeg også liker hun! Håper hun velger Frank som førstekjempe, den mannen må ut!!
Hva ble det?Måtte lage meg frokost![]()
Hahahha syns jeg serHadde jeg vært inn der så hadde jeg blitt sensurert på tv, kommet til å kommet med så mange gloser til derre ekkle Frank
Klokka 9, så hun er kanskje ferdig nåNår skal du?![]()
Rundstykke med ost/skinke/paprika og et med leverpostei og majones. Et glass sjokolademelk og en yoghurtHva ble det?![]()
Jeg ogHadde jeg vært inn der så hadde jeg blitt sensurert på tv, kommet til å kommet med så mange gloser til derre ekkle Frank
Hva spiser du i dag?Måtte lage meg frokost![]()
Nesten gratis jaDet er jo gratisnesten da for vi jobber jo for å vinne
Nam!Rundstykke med ost/skinke/paprika og et med leverpostei og majones. Et glass sjokolademelk og en yoghurt![]()
Mmm hørtes godt utRundstykke med ost/skinke/paprika og et med leverpostei og majones. Et glass sjokolademelk og en yoghurt![]()