Molly
Med lille spira i magen <3
Ja den er finKanskje stokke stolen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den er finKanskje stokke stolen![]()
Tror heller ikke det...Trur neppe Alina får en kniv til
Vi gjør jo detSyns vi jobber ganske hardt for å vinne jeg![]()
Kan bestille på nett og! Eller må du prøve?Neste Trondheimstur blir det ny bh![]()
Da kan du selge den billig til megJa den er finDen har vi kjøpt, men kan godt ha en til
![]()
Fikk ikke med meg slutten. Hvorfor skal de det? Vil de ikke ha mat?Jeg ser reprisen på farmen nå... Skal de ødelegge ukesoppdraget!? :O
Og det tar ganske mange timerVi gjør jo det
Ja eller detDa kan du selge den billig til meg![]()
Jeg må prøve, sjeldent jeg finner gode bherKan bestille på nett og! Eller må du prøve?
De vil ikke at Alina skal få to kniver! Da vil de heller leve på poteter og grønnsaker.Fikk ikke med meg slutten. Hvorfor skal de det? Vil de ikke ha mat?
Ja til onsdagsepisoden iallefallMen nå kom det jo 4 kjemper inn.. Skal de også bidra til ukesoppdraget?
Men drit i den kniven, de må tenke pengerTror heller ikke det...
Sånn er jeg også, liker å prøve de først. Jeg vil begynne å bruke amme bh en min allerede, den er så behageligJeg må prøve, sjeldent jeg finner gode bher
Spennenende daJa til onsdagsepisoden iallefall
Ja tenker jeg også!!!Men drit i den kniven, de må tenke penger
Vi får av svigers men da kan de heller kjøpe noe annetJa den er finDen har vi kjøpt, men kan godt ha en til
![]()
Trur neppe Alina går til finalen så hun kan bare få den knivenMen drit i den kniven, de må tenke penger
Noe så tåpelig.De vil ikke at Alina skal få to kniver! Da vil de heller leve på poteter og grønnsaker.
Men det er bare å begynne å bruke denSånn er jeg også, liker å prøve de først. Jeg vil begynne å bruke amme bh en min allerede, den er så behagelig![]()