Usj, ja det gjer det her og. Voldsomt. Kattane trur i alle fall dei kjem til å drukne om dei går utNei! Regner...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj, ja det gjer det her og. Voldsomt. Kattane trur i alle fall dei kjem til å drukne om dei går utNei! Regner...
Åja, sånn liksom-biljard jaVi har en app så klart
Artig å spille det live også
Hahaha, stakkar puserUsj, ja det gjer det her og. Voldsomt. Kattane trur i alle fall dei kjem til å drukne om dei går ut![]()
Nei, litt vanskelig å spille det sammen når hun bor langt sør og jeg nesten i midt orgeÅja, sånn liksom-biljard jaTrudde det var på ekte eg
![]()
Jeg gikk i dusjen...Where did everybody go?
Du kom tilbakeJeg gikk i dusjen...
Ja, i natt måtte dei få lov til vere inne. Dispensasjon. Det var så utrulig uver. Så får sjå kva dei føler for i kveldHahaha, stakkar puser![]()
Kjekt at det går an å spele saman på liksom dåNei, litt vanskelig å spille det sammen når hun bor langt sør og jeg nesten i midt orge![]()
Ja det er gøyKjekt at det går an å spele saman på liksom då![]()
Så vidt det er.Du kom tilbake![]()
Lager den nåJippida ønsker jeg meg også en sjokoladekake med lys sjokoladekrem inni!
I sengen min..Hvor er dere skravlere?!
Æsj liker ikke den serienOj. Eg hadde heilt gløymt at det var Walking Dead i dag!!! Rakk det akkuratfleire som ser det?
Går for sent.Oj. Eg hadde heilt gløymt at det var Walking Dead i dag!!! Rakk det akkuratfleire som ser det?
Åja, du får sove godt daSå vidt det er.
Ligger i sengen og venter på mannen...
Gleder meg til å smake!Lager den nå
Syns den er heilt fantastiskÆsj liker ikke den serienvet Twinkle følger med den