Felles skravle 2015

Nei da, men sist satt jeg i venterommet og stresset med å få de fylt ut før OUL'en.
Gidder ikke det denne gang

HVa ER det man fyller ut da?

Var massevis av greier med førstemann, men det var fordi han er "mor og barn"-undersøkelsen-unge og da skulle det tas noe blod fra meg og far og urinprøve av meg på sykehuset og noe greier på ul dagen

Hva skjer? Får ikke se det ikveld jeg
Ho var skikkelig usikker på valget. Også når ho sa til han ene at det ikke ble han. Begynte ho å gråte etterpå. Og han også ble kjempe lei seg :( Jeg tror ho valgte feil.

Skravles litt senere igjen.. :)

Ho var skikkelig usikker på valget. Også når ho sa til han ene at det ikke ble han. Begynte ho å gråte etterpå. Og han også ble kjempe lei seg :( Jeg tror ho valgte feil.
Jeg er helt sikker på hun valgte feil

Nå ble det til at jeg ble redd for å gå på do og sjekke....

HVa ER det man fyller ut da?

Var massevis av greier med førstemann, men det var fordi han er "mor og barn"-undersøkelsen-unge og da skulle det tas noe blod fra meg og far og urinprøve av meg på sykehuset og noe greier på ul dagen

En underskrift i forbindelse med at det er et universitetssykehus, og spørsmål om de kan ha med student på undersøkelser.

En underskrift i forbindelse med donsjon av navlestreng til forskning

Et meg hvem er mor og far, kjente sykdommer, røyke og alkoholvaner..

I morgen har jeg planer om å være sprek igjen, forresten. Svømming før jobb.

Bare forsikre meg om at jeg vet hvor jeg har kvitteringa jeg skal vise frem inntil jeg får laget halvtårskort med bilde.
Spreking! Sikkert veldig godt å starte dagen med svømming

Back
Topp