Det har jeg og!Lyst på Rottweiler![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg og!Lyst på Rottweiler![]()
Nei da, men sist satt jeg i venterommet og stresset med å få de fylt ut før OUL'en.
Gidder ikke det denne gang
Hva skjer? Får ikke se det ikveld jegStakkars ho på jakten på kjærligheten.. Gråter!![]()
Som med de to andre..Hvordan ser magen din ut?
SprækingFlink du er
Svir du av test i morgen?
Haha duda!Som med de to andre..
Uformelig
Ho var skikkelig usikker på valget. Også når ho sa til han ene at det ikke ble han. Begynte ho å gråte etterpå. Og han også ble kjempe lei segHva skjer? Får ikke se det ikveld jeg
Det hjalp ikke myeSom med de to andre..
Uformelig
Jeg er helt sikker på hun valgte feilHo var skikkelig usikker på valget. Også når ho sa til han ene at det ikke ble han. Begynte ho å gråte etterpå. Og han også ble kjempe lei segJeg tror ho valgte feil.
Spiser langt ifra mye, men pittelittDu bør dog helst ikke spise store mengder hver dag. Utslag er nå en ting, men...
Vi glemte å kjøpe oboy idagDet har jeg ogsåHver morgen!
Spiser langt ifra mye, men pittelitt
HahahSier hun som nettopp innrømmet å drikke kakao mer eller mindre daglig i 4 mnd på vinteren... ok, jeg skal ikke si mer...
Jeg kommer gjerne på kakaoHehe, kan sende med flyet mitt jeg.
Ikke bli detNå ble det til at jeg ble redd for å gå på do og sjekke....
HVa ER det man fyller ut da?
Var massevis av greier med førstemann, men det var fordi han er "mor og barn"-undersøkelsen-unge og da skulle det tas noe blod fra meg og far og urinprøve av meg på sykehuset og noe greier på ul dagen
Spreking! Sikkert veldig godt å starte dagen med svømmingI morgen har jeg planer om å være sprek igjen, forresten. Svømming før jobb.
Bare forsikre meg om at jeg vet hvor jeg har kvitteringa jeg skal vise frem inntil jeg får laget halvtårskort med bilde.
Du skal få låne vår en periodeLyst på Rottweiler![]()