Molly
Med lille spira i magen <3
Nei det blir ikke det, så lenge blodsukkeret ditt er i ordenOps... jeg har spist godis og skal til jordmor i morgen tidlig. Tror dere det bil gi utslag på sukker i urin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det blir ikke det, så lenge blodsukkeret ditt er i ordenOps... jeg har spist godis og skal til jordmor i morgen tidlig. Tror dere det bil gi utslag på sukker i urin?
Ja det ble kakaoRett i koppen!!
Har du det ?JEg fikk fryktelig lyst på kakao....
Det er braNei det blir ikke det, så lenge blodsukkeret ditt er i orden![]()
Det ble jeg ogsåBlir irritert av sånt jeg![]()
Kom hit så skal du fåJEg fikk fryktelig lyst på kakao....
Kom hit så skal du fåJEg fikk fryktelig lyst på kakao....
Kommer helt an på hvor mye du har spist det..Ops... jeg har spist godis og skal til jordmor i morgen tidlig. Tror dere det bil gi utslag på sukker i urin?
Ops... jeg har spist godis og skal til jordmor i morgen tidlig. Tror dere det bil gi utslag på sukker i urin?
Jeg også! Farlig godtJeg har ikke rett i koppen kakao i hus. Jeg har kakao og sukker og melk da, men det orker jeg ikke. Men vi har rett i koppen på jobb... Jeg drikker altfor mye slik kakao i løpet av en vinter
Trodde ikke det gjorde utslag etter så mange timerKommer helt an på hvor mye du har spist det..
Har du spist veldig mye så KAN det gjøre det, men ikke nødvendigvis
Var en periode jeg hadde helt dilla på kakao. Nå var det en stund siden jeg hadde hatt![]()
Har du det ?![]()
'Nesten så jeg kommer løpende.Kom hit så skal du få
Oh, takk for tipsIkke så lenge du ellers er frist, og ikke har spist EKSTREME mengder.
(Men som et lite tips.... man kaaaaaan få utslag på proteiner i urinen dersom man har... vel, sex på kvelden og får med noen sånne rester i urinprøven neste morgen....)
Ikke veldig myeKommer helt an på hvor mye du har spist det..
Har du spist veldig mye så KAN det gjøre det, men ikke nødvendigvis
JM sa noe annet til meg sistTrodde ikke det gjorde utslag etter så mange timer![]()
Haha morsomtDet hadde jeg i fjor fra november til påske... Og er visst igang allerede i år, men begrenser meg litt mer enn i fjor.
Nei, det var i forfjor jeg drakk til påske.. i fjor husker jeg ikke når jeg stoppet, men sikkert omtrent like ille.
Kanskje jeg bør begynne å fylle ut de papirene jeg skal ha med på OUL i morgen..
Tror dere det er gutt eller jente?