Enten pepper eller bearne til biffHihi!! Peppersaus MÅ jeg ha til biff, men ikke til potetene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enten pepper eller bearne til biffHihi!! Peppersaus MÅ jeg ha til biff, men ikke til potetene![]()
Ja jeg må jo detMannen stemmer for karbis og potetmos, så da blir det det
Flink var du læll, må ha noe å gjøre i morgen også![]()
Kos deg!Jeg fortsetter strikkinga litt, så kommer jeg tilbake når skravlekvelden begynner![]()
Kos degJeg fortsetter strikkinga litt, så kommer jeg tilbake når skravlekvelden begynner![]()
Ja veldig enigEnten pepper eller bearne til biff![]()
Ja har man el så har man el enten det er konkurranse eller ikkeDet er veldig forståeligKos dere med kjærestetid og aksjer
![]()
Da er det bare å ha to typer saus da.Hihi!! Peppersaus MÅ jeg ha til biff, men ikke til potetene![]()
Ferdig med teppet, nå holder jeg på med en julegaveKos degmye igjen på teppe nå?
Ja det er godt - og enkeltJa jeg må jo detHihi. Karbis og potetmos er godt da
![]()
Ja men blir nok middagspølse på megJa jeg må jo detHihi. Karbis og potetmos er godt da
![]()
Hva er karbis?Mannen stemmer for karbis og potetmos, så da blir det det
Flink var du læll, må ha noe å gjøre i morgen også![]()
Jeg fortsetter strikkinga litt, så kommer jeg tilbake når skravlekvelden begynner![]()
Bildet av teppet har bare forsvunnet det da eller? Jeg vil se BILDE!Ferdig med teppet, nå holder jeg på med en julegave![]()
Ja har man el så har man el enten det er konkurranse eller ikke![]()
JaEr du i gang med et nytt prosjekt? Du hadde jo bare 1/2 nøste igjen.
KarbonadeHva er karbis?
Saus er yummy. Jo mer saus jo bedre!Da er det bare å ha to typer saus da.
En til biffen, og en til potetene![]()
Så enig med deg! Kan ikke få nok av sausSaus er yummy. Jo mer saus jo bedre!![]()
Det var bilde ja! Skal legge ut snartBildet av teppet har bare forsvunnet det da eller? Jeg vil se BILDE!
Hva da?
Elsker saus jeg også!!!Saus er yummy. Jo mer saus jo bedre!![]()