Molly
Med lille spira i magen <3
Er ikke så mange innlegg som skiller de siste nei!Nei jeg vimer mellom 30 og 27 på hver eneste oppdatering! Bytter plass hele tida!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så mange innlegg som skiller de siste nei!Nei jeg vimer mellom 30 og 27 på hver eneste oppdatering! Bytter plass hele tida!
Vi får sørge for litt skravling her inneJa ikke sant.... Hjeeeelp
Tror ho er på 27ene nå!Du er nok forbi meg på neste..
Nei det er sant..Det varer ikke lenge om jeg ikke skravler!
BRA. Men nå er det snart legetime på meg da. Kan skravle etterpåVi får sørge for litt skravling her inne![]()
Stemmer, surrehueTror ho er på 27ene nå!
Nei her må en bare holde tempoet oppeNei det er sant..
Lykke tilBRA. Men nå er det snart legetime på meg da. Kan skravle etterpå
Hihi *fnis*. Ikke mange innlegg som skiller dere daStemmer, surrehue![]()
Det er bare skravling 1 time som skillerEr ikke så mange innlegg som skiller de siste nei!
Takk. Må vel gå å stelle meg litt nå.Lykke til![]()
Ikke sant. Dette er nervepirrendeDet er bare skravling 1 time som skiller![]()
Det er sant. Skulle gjerne ha kommet opp noen plasser nå...Hihi *fnis*. Ikke mange innlegg som skiller dere da
Ooh fredag er 31. oktober? Det er jo siste dagen, jeg anser den som en viktig skravledag..!Det er kjempe skummelt.. Jeg må skravle en del denne uken jeg da.. Komme meg litt på topp. Fredag har jeg planer, så blir lite skravling da
Gjør det så skravles vi senereTakk. Må vel gå å stelle meg litt nå.
Får besøk på ettermiddagen. Men jeg får skravle masse på dagtid!Ooh fredag er 31. oktober? Det er jo siste dagen, jeg anser den som en viktig skravledag..!
Skarru på pærty eller?![]()
Den dagen er nok veldig viktig, ihvertfall for bunnsliterneOoh fredag er 31. oktober? Det er jo siste dagen, jeg anser den som en viktig skravledag..!
Skarru på pærty eller?![]()
Wæh føler jeg må skravle skravle skravle. Ok hadeGjør det så skravles vi senere![]()