Felles skravle 2015

Den 31 plassen der KOMMER til å komme opp på topp 30. Definitivt

Har tatt igjen Fiona nå (jeg har notert meg totalt antall innlegg på alle sammen da jeg kom akkurat på oppdateringen istad. Da åpnet jeg samtidig alle brukerne i egne faner akkurat da. :p)

Så med mindre Fiona skravler før oppdatering om en times tid, så er hun den nye 31. plassen.

Spiller det noen rolle hvem som lager de?

Nei, men jeg trodde liksom at det var litt som med sånne ting når vi var små, at minst halve poenget var å LAGE dem, ikke å HA, derved altså at jeg hadde jo i alle fall forventet at den som ville ha slike, lagde dem selv, med mulig unntak av at jeg nok kunne laget til lillesøster om hun ikke fikk til selv, så hun og fikk en

Nam, nam, nam..
Pepperkaker :)

Har tatt igjen Fiona nå (jeg har notert meg totalt antall innlegg på alle sammen da jeg kom akkurat på oppdateringen istad. Da åpnet jeg samtidig alle brukerne i egne faner akkurat da. :p)

Så med mindre Fiona skravler før oppdatering om en times tid, så er hun den nye 31. plassen.
hun kommer til å klatre videre. Ingen tvil i det hele tatt

Mannen kjører mye mer enn meg, men har dieselbil og bruker myyyyye mindre.
vi har ikke hatt bensin siden før vi fikk eldste, og da kjørte vi veldig lite, type ikke bil til jobb, så jeg husker ikke. Vi har to diesel nå

Tja. Det kommer an på Fiona nå det. :) Om hun oppretttholder 0 innlegg per dag så blir det ikke skummelt. :p Jeg regner egentlig med at hun er tilbake i morgen da, og sikkert vil tilbake inn på listen.
Hun vil nok det

Det hardner nå, og da er det å være et stykke opp på lista betryggende

VELDIG mye kjentfolk på topp 30, og særlig der rundt meg.

hun kommer til å klatre videre. Ingen tvil i det hele tatt

Ja, men jeg bryr meg ikke om henne. Jeg bryr meg bare om den som er på 31. plass. :p

Nei, men jeg trodde liksom at det var litt som med sånne ting når vi var små, at minst halve poenget var å LAGE dem, ikke å HA, derved altså at jeg hadde jo i alle fall forventet at den som ville ha slike, lagde dem selv, med mulig unntak av at jeg nok kunne laget til lillesøster om hun ikke fikk til selv, så hun og fikk en
Godt vi er forskjellige;) Poden spurte pent om jeg kunne lage noen siden han fikk laget i dag, da gjør jeg o selvsagt det:)

Godt vi er forskjellige;) Poden spurte pent om jeg kunne lage noen siden han fikk laget i dag, da gjør jeg o selvsagt det:)

JEg kunne nok etterkommet en slik bønn jeg også, jeg er bare overrasket over at den kom, på et vis. Rett og slett fordi "hypen" i alle fall i min oppvekst var å LAGE mer enn å HA

Back
Topp