Felles skravle 2015

Var på 9. før i dag.

Ok. Jeg har bare fått med meg den kl 00 og den kl 10 ett eller annet. Mellom de sov jeg. :p

Edit: Det er vel egentlig ikke mulig at du lå på 9. plass i mellom, for Huleboer hadde hele tiden færre innlegg enn det du hadde på forrige oppdatering av de jeg har tatt med. Og de som ligger på 10. og nedover har færre enn det du hadde ved midnatt (2132 hadde du ved midnatt).

Last edited:
Nå kjenner jeg at sofaen roper på meg! Vi er tom for klementiner, det er egentlig ganske krise

Jeg takler rett og slett dårlig det å snu klokka, og har vært våken siden kl 5etter ny tid, derav at jeg er trøtt nå.
Jeg sleit selv i morges med denne klokke stillingen. Venner oss vel til det etterhvert :)

Jeg får oppfølgning og legen min hadde lyst og legge meg inn et par ganger men siden jeg har noen kilo ekstra så synes ikke sykehuset jeg skulle tatt opp plass. Så det gjorde ikke noe at jeg var dehydrert og ikke greide og spise på noen dager. Stakkars mannen min, han var livredd og han måtte hjelpe meg og få i vann og være hjemme fra jobb litt. Jeg bare lå og gråt. Hadde også slike krampegreier. Og når jeg ikke fikk ut foran kom det ut et annet sted. Det værste var vel når jeg skulle til legen og kastet opp nedover hele meg. Da sluttet jeg og gå ut. Dette er rett og slett det værste jeg noen gang har vært med på. Jeg er 24+4 og kaster fortsatt opp og har ikke noen tro på at det gir seg heller.

Det er nok enklest å tenke at det ikke gir seg, og heller ta det som en bonus om det blir noe bedre. :)

Det er veldig dårlig at de ikke la deg inn. Jeg ble vurdert lagt inn, men jeg ville helst slippe og slapp, men jeg har også noen kilo ekstra altså. Det holder ikke å ha noen kilo ekstra i de periodene man ikke får i seg noe. Da burde man få hjelp. :(

Jeg sleit selv i morges med denne klokke stillingen. Venner oss vel til det etterhvert :)

Jada, etterhvert, min erfaring er at det tar meg ei ukes tid hvor jeg er trøtt, trøtt, trøtt, så går det greit. Så neste helg...

Greier du og få sove til kvelden nå da?

Ja. Dagen derpå kunne jeg sikkert sovet hele tiden. :p Hadde på vekkerklokke nå for å lage middag. :p

Det er nok enklest å tenke at det ikke gir seg, og heller ta det som en bonus om det blir noe bedre. :)

Det er veldig dårlig at de ikke la deg inn. Jeg ble vurdert lagt inn, men jeg ville helst slippe og slapp, men jeg har også noen kilo ekstra altså. Det holder ikke å ha noen kilo ekstra i de periodene man ikke får i seg noe. Da burde man få hjelp. :(

Kiloene har vel ikke så mye å si, er det ikke VESKEN som er det som blir problem først da? Dehydrert? Og for å ikke bli dehydrert har vel ikke dere med noen kilo ekstra så mye mer å gå på enn f.eks meg som altså helst ikke bør ned i vekt (som gravid, som ikke-gravid kan jeg godt ta av kilo ca uten å bli undervektiig, men i i løpet av et svangerskap er et kamp nok å få meg oppover som det er) Men dehydrert blir jo alle som ikke beholder veske og kaster opp i ett kjør?

Min "middagshvil" har vært avbrutt av "maaaaaaaamma, jeg mååååå tiiiiiiiiiiiiisse" og "mamma, huset mitt må ha tak" (legg et pledd mellom puffen og bordet, takk) Men jeg får stort sett strekke ut beina. Mannen tar oppvasken, så jeg har litt dårlig samvittighet...

Kiloene har vel ikke så mye å si, er det ikke VESKEN som er det som blir problem først da? Dehydrert? Og for å ikke bli dehydrert har vel ikke dere med noen kilo ekstra så mye mer å gå på enn f.eks meg som altså helst ikke bør ned i vekt (som gravid, som ikke-gravid kan jeg godt ta av kilo ca uten å bli undervektiig, men i i løpet av et svangerskap er et kamp nok å få meg oppover som det er) Men dehydrert blir jo alle som ikke beholder veske og kaster opp i ett kjør?

Jo væske er første hovedutfordring. Og så er det en del mineraler og vitaminer som ikke lagres i fettvev. Så man har jo ikke ekstra til fosteret av alt sammen dersom man ikke får i seg noe.

Blir det kjærestekveld, sovekveld eller skravlekveld i dag da?

Vet ikke. Foreløpig hodepine-fyllesyke-kveld. Dessuten tror jeg PCen min er kaputt. Må kjøpe ny.

Jo væske er første hovedutfordring. Og så er det en del mineraler og vitaminer som ikke lagres i fettvev. Så man har jo ikke ekstra til fosteret av alt sammen dersom man ikke får i seg noe.

Og derved bør ikke vekt være argument for om man skal innlegges eller ei

Back
Topp