Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, 1 time igjeeeeenNoen som merker at jeg er lei av dagen og klar for helg?
Jeg er nemlig fortsatt på jobb...
samme her, syns det er litt dumt at de ikke har en rutine på det. greit nok at de startet i august, men info er jo viktig for oss.Det er jo det som er svakheten der, om de husker å si det.
Jeg foretrekker å vite om slikt.
ikke for å gni det inn, men tok helg i gårSamme her, 1 time igjeeeeen
hvis man ikke er helt i form blir man bare ekstra klar for helgNoen som merker at jeg er lei av dagen og klar for helg?
Tihi vi er flere som har våknet nå!Vel, det er høyere tempo på 31. plassen nå enn det har vært den siste uken, men det er høyere tempo på 30. plassen også.![]()
Uff ja, det gjelder å komme seg litt oppover på lista..det er det vi frykter at det skal bli en kamp om å ikke ende på 31 plass. må følge med![]()
Plutselig tar jeg deg igjen vettu!Ligger på 29. plass og her liker jeg meg ikke.
Kunne godt ha tenkt meg å ligge litt nærmere 20. plass...
Ja, det går unna her til tider ^^*tommelenopp* eg ser at dei fleste skravlerene her inne ligg godt an på lista. Tar gjerne i mot hjelpa![]()
Eldsten fikk det i barnehagen og smittet yngsten når hun var 3 måneder.Ingen av mine fikk det da det gikk.
det er braTihi vi er flere som har våknet nå!
Plutselig tar jeg deg igjen vettu!Ha ha du er jo skravledrånning da, om du vil så suser du oppover
![]()
At de henger det på døra ser alle. E-post leser slett ikke alle hver dag...
oppover går jo, men det er tett. bare alle over 30 skravler litt og får forsprang til 31 så er det ikke så farlig uansettUff ja, det gjelder å komme seg litt oppover på lista..
Noen som merker at jeg er lei av dagen og klar for helg?
Syns det er utrolig koselig å hente i barnehagennå kom mannen akkurat inn dørene så må ordne meg for å dra til bhg.skravles senere i kveld kanskje
![]()
Jepp det hadde vært kjekt!det er branå må du bare få ett godt forsprang på plass 31
![]()
Ja det er ganske tett. Tenker du klarer det fint jeg!Tror egentlig ikke det skal være så vanskelig å skravle seg litt oppover.
Er ganske tett over meg.
Vi får se når den første kommerJa det er ganske tett. Tenker du klarer det fint jeg!![]()