Felles skravle 2015

8 dpo er tidlig.

Men jeg håper så klart det.

Mer fristende enn den lappen i bhg om omgangssyke på avdelinga.
Neei. Omgangssyken får det ikke være. Hadde den like før ikm sist selv. Litt forvirrende, men da mannen fikk samme symptomene som meg var det ikke noen tvil hva som var på gang ;) og det var dessverre ikke en spire.

8 dpo er tidlig.

Men jeg håper så klart det.

Mer fristende enn den lappen i bhg om omgangssyke på avdelinga.
Er noen som allerede får kvalmen så tidlig..

Men du har rett.
Sats på omgangssjuken, ikke fokuser på hva som kan være.
Det siste jeg ønsker deg er flere nedturer.

La oss andre krysse alt og håpe for deg.

Det er så sjarmerende lapper de har på avd nå: omgangssyke og barnemark. Sistnevnte hadde ikke min mann hørt om, så nå har han lært noe nytt...

Vi pleier å få slikt på e-post, vi
Det henges opp en lapp på døra om symptomer, tiltak i hjemmet, behandling, og "kan barnet gå i bhg" når det er noe som går. Noen ganger husker de å skive på "vi har hatt et / flere tilfeller på avd " andre ganger tipper vi at de driver jo ikke folkeopplysning for gøy...

Det henges opp en lapp på døra om symptomer, tiltak i hjemmet, behandling, og "kan barnet gå i bhg" når det er noe som går. Noen ganger husker de å skive på "vi har hatt et / flere tilfeller på avd " andre ganger tipper vi at de driver jo ikke folkeopplysning for gøy...

Sorry, man syns opplegget virker litt teit.
Dere er tross alt foreldrene, ikke barna, syns det virker som det prøver å behandle dere som barn :rolleyes:

Sorry, man syns opplegget virker litt teit.
Dere er tross alt foreldrene, ikke barna, syns det virker som det prøver å behandle dere som barn :rolleyes:
Nei, det er jo bare det at akkurat omgangssyke kjenner vi. Barnemark hadde ikke mannen hørt om, og mange vet ikke hvordan det skal behandles, så det er vel bedre at bhg informere enn at alle nå hjem og Google? Minst halvparten gjør ikke det, og at karantene overholdes er vesentlig for alle andre.

Hva i all verden er å behandle oss som barn at de henger opp et skriv om det som går på avdelinga?

Vi kunne selvsagt fått det på appen, men dette fungerer jo det.

Jeg leser ikke alle detaljer om omgangssyke hver gang, men vannkopper og barnemark leste jeg.

Nei, det er jo bare det at akkurat omgangssyke kjenner vi. Barnemark hadde ikke mannen hørt om, og mange vet ikke hvordan det skal behandles, så det er vel bedre at bhg informere enn at alle nå hjem og Google? Minst halvparten gjør ikke det, og at karantene overholdes er vesentlig for alle andre.

Hva i all verden er å behandle oss som barn at de henger opp et skriv om det som går på avdelinga?

Det er det med skrivet jeg reagerte på, ikke at de informerer.
Foretrekker de sender ut e-post med link til hvordan behandle

får bare muntlig beskjed vi at det er noe som går på avd. ikke bestandig vi får beskjed heller

får bare muntlig beskjed vi at det er noe som går på avd. ikke bestandig vi får beskjed heller

Det er jo det som er svakheten der, om de husker å si det.

Jeg foretrekker å vite om slikt.

Back
Topp