prøver å lage en slags meny. i morgen blir det hjemmelaget kjøttsuppeFor å klare det uker, etter uker, etter uke må man lage ordentlige rutiner på når og hvor man skriver handlelise, og når man handler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
prøver å lage en slags meny. i morgen blir det hjemmelaget kjøttsuppeFor å klare det uker, etter uker, etter uke må man lage ordentlige rutiner på når og hvor man skriver handlelise, og når man handler
Kongekrabbe er helt klart det aom er best!Krabbe vil jeg nok vente med til etter babyen er ute, da jeg syns kroppen er den delen som smaker best.
Hummer har jeg aldri lager for det er litt vel dyrt
prøver å lage en slags meny. i morgen blir det hjemmelaget kjøttsuppe![]()
samme herJeg lager meny for hele uken først, og så handleliste
Så flink er ikke jeg.samme hergreit å vite hva man skal handle når man kommer til butikken. skriver også ned etterhvert som jeg blir tom for noe. som feks. hvis jeg blir fri for mel, såpe, sukker e.l
![]()
glemmer bestandig hvis jeg ikke skriver det ned.Så flink er ikke jeg.
Jeg går gjennom alle skal mens jeg skriver
glemmer bestandig hvis jeg ikke skriver det ned.
ja det var ikke værst. her glemte jeg å kjøpe mel.for trodde jeg hadde flere pakker og at den var mere igjen i den som var åpen.Jeg var ekstremt flink forrige uke..
Jeg klarte å miste handlelisten på vei ut av huset, men tok med det jeg husket.
Nå jeg fant lappen igjen var det eneste jeg hadde glemt mat til ute fuglene![]()
Kvalm.
Snart mat igjen i det minste
Enkelt men veldig godtVi snakker om for en gangsskyld å gjøre det enkelt i kveld.
Lage pizza med mozzarello, parmaskinke og sopp
Det var tilbud på fersk hummer på meny i dagKrabbe vil jeg nok vente med til etter babyen er ute, da jeg syns kroppen er den delen som smaker best.
Hummer har jeg aldri lager for det er litt vel dyrt
Det var tilbud på fersk hummer på meny i dag99 pr stk!
Men jeg har jo ikke lyst på mat, innser jeg...Kvalm.
Snart mat igjen i det minste
håper du er gravid og at det er derfor du er kvalmMen jeg har jo ikke lyst på mat, innser jeg...
Men jeg har jo ikke lyst på mat, innser jeg...
Nei, ikke så ferske de var ferdig koktDet var da ikke mye..
Levende??
Nei, ikke så ferske de var ferdig koktMen de var fra i dag! Masse tilbud på skalldyr i dag
8 dpo er tidlig.håper du er gravid og at det er derfor du er kvalm![]()
Krysser og håper, men det er veldig tidlig enda daNå begynner jeg virkelig å krysse ting her![]()