Hehe! Ja det ligg jo fleire sider med skravel her inne kvar gong eg sjekkerdet er bare å henge med på skravelen her inne så tror jeg nok du rykker fort opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe! Ja det ligg jo fleire sider med skravel her inne kvar gong eg sjekkerdet er bare å henge med på skravelen her inne så tror jeg nok du rykker fort opp![]()
Det er veldig godtÅh! Det hørtes godt ut![]()
Jeg unnskylder meg med at jeg er sykmen det er jo så kjedelig, må vel starte snart... huff har ikke lyst noen sted i kroppen kjenner jeg.
Her blir det nok middagsrester. Må prøve å tømme kjøleskapet før ny storhandelDet er veldig godt
Og ikke minst, enkelt. Orker ikke å å diske opp stort i dag
jeg også,men blir nok ikke i dagKrabbe og hummer...
Det fikk jeg lyst på
men det er jo en super unnskyldningJeg unnskylder meg med at jeg er syk
ja greit å ha litt energi for å komme seg gjennom arbeidsdagenMen eg går vel logge meg ut for idag. Må få i meg litt mat før arbeidsdagen starter![]()
Krabbe vil jeg nok vente med til etter babyen er ute, da jeg syns kroppen er den delen som smaker best.jeg også,men blir nok ikke i dag![]()
Du driver også med storhandelHer blir det nok middagsrester. Må prøve å tømme kjøleskapet før ny storhandel![]()
må nok vente til man får lønnKrabbe vil jeg nok vente med til etter babyen er ute, da jeg syns kroppen er den delen som smaker best.
Hummer har jeg aldri lager for det er litt vel dyrt
men det er jo en super unnskyldning![]()
Det er santja greit å ha litt energi for å komme seg gjennom arbeidsdagen![]()
her kjøper vi også inn for 1 uke i slengenDu driver også med storhandel
For hvor lange av gangen er det du kjøper inn?
Jeg gjør det bare for en uke av gangen
nei men kroppen trenger å slappe av litt for å komme segMen det betyr ikke at jeg ikke bør gjøre noe
må nok vente til man får lønnkan ikke å lage det selv
men har smakt det en gang
![]()
Me prøver med ei uke av gangen me og. Er så mykje lettere å holde styr på matbudsjettet dåDu driver også med storhandel
For hvor lange av gangen er det du kjøper inn?
Jeg gjør det bare for en uke av gangen
Det er det vi også har funnet uther kjøper vi også inn for 1 uke i slengener så dyrt å gå hver dag.
samme her, syns det er morro å prøve noe nytt selv om det ikke blir like bra bestandigDet er mye jeg bare har smakt ute, og ikke har vist hvordan jeg skal lage.
Så bare prøver jeg.....
Som regel blir det veldig bra
Har ikke laget hummer før jeg heller, men har lyst til å prøve
Me prøver med ei uke av gangen me og. Er så mykje lettere å holde styr på matbudsjettet då![]()