27.
Jeg må skravle i helga!
Du mangler bare 106 innlegg for å komme inn på listen med de mest aktive brukerne på BV.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
27.
Jeg må skravle i helga!
Er ikke sikker på om jeg kan i kveld, men kan prøve.Du og meg i kveld?
Wuhu, det er jo kjempe braMå nesten det! Har passert 1200 da!![]()
ligger på 19, men føler meg ikke trygg av den grunn. mange rutinerte skravlere under meg. så regner med å ende lengre ned på listen iløpet av mndLigger på 29. plass og her liker jeg meg ikke.
Kunne godt ha tenkt meg å ligge litt nærmere 20. plass...
Så lenge du holder deg på topp 30 er det ikke noe problemligger på 19, men føler meg ikke trygg av den grunn. mange rutinerte skravlere under meg. så regner med å ende lengre ned på listen iløpet av mnd![]()
ser tv å kikker på rotetMen hva er det dere holder på med foruten å skravle?
Jeg har akkurat tatt opp NetFlix på TV'n
pleier å være det. du må bare komme deg litt høyere oppJuhuu! Endeleg kom eg meg inn på listamen ser at eg må være obs på dei som ligg rundt meg...tett i bunn.
Juhuu! Endeleg kom eg meg inn på listamen ser at eg må være obs på dei som ligg rundt meg...tett i bunn.
skal spise gryterett tror jeg. er jo kjempe godt med reker,krabber og hummer.. namm..I kveld blir det ferske reker og hummer! Nam, nam! Jeg viker fortsatt fra krabbekjøttet jrg drømmer om hver natt(det brune, vet jeg kan spise det hvite) Hva skal dere ha til middag?
Ja eg må prøve på detpleier å være det. du må bare komme deg litt høyere opp![]()
I kveld blir det ferske reker og hummer! Nam, nam! Jeg viker fortsatt fra krabbekjøttet jrg drømmer om hver natt(det brune, vet jeg kan spise det hvite) Hva skal dere ha til middag?
Krabbe og hummer...skal spise gryterett tror jeg. er jo kjempe godt med reker,krabber og hummer.. namm..
*tommelenopp* eg ser at dei fleste skravlerene her inne ligg godt an på lista. Tar gjerne i mot hjelpaDa er det bare å holde seg her.
Vi kan godt hjelpe deg å kommer deg litt lenger opp på listen
Åh! Det hørtes godt utVi snakker om for en gangsskyld å gjøre det enkelt i kveld.
Lage pizza med mozzarello, parmaskinke og sopp
Ikke minn meg på det.ser tv å kikker på rotetmå nok rydde litt hus straks.
det er bare å henge med på skravelen her inne så tror jeg nok du rykker fort oppJa eg må prøve på det![]()
Det kan du få*tommelenopp* eg ser at dei fleste skravlerene her inne ligg godt an på lista. Tar gjerne i mot hjelpa![]()
men det er jo så kjedelig, må vel starte snart... huff har ikke lyst noen sted i kroppen kjenner jeg.Ikke minn meg på det.
Har alt for mye rot her jeg burde ta