Felles skravle 2015

Hihi ja det går jo det også, alt går. Og det er nok fordeler og ulemper med alt :D Vi får se om det blir godt brukt eller ikke :D Vippestol får vi låne av noen, tipper det er genialt. Når en skal dusje også f.eks, å bare ta med vippestolen på bade :D

Ja, jeg tror egentlig jeg har mer bruk for vippestol enn new born seat, men siden vi må ha ny tripp-trapp stol, så blir det vel fort begge deler. :p

Dere er flinke skravlere!
Jeg skravla så mye de første dagene, og hadde nesten 1200 ila en uke. Nå har jeg ikke skravla de siste 10 dagene nesten :P

Ja håper det! Vil ha mei tei også da :D

Ja, og hjemmelaget Mei Tai er gøy, for da kan du velge alt selv! Farger, stoffer, mønster, pynt, osv. :D

Ja, jeg tror egentlig jeg har mer bruk for vippestol enn new born seat, men siden vi må ha ny tripp-trapp stol, så blir det vel fort begge deler. :p
Ja det tror nok jeg også at jeg kommer til å gjøre :)

Dere er flinke skravlere!

Tja. Det har gått egentlig ganske rolig for seg, var mye mer aktivitet den første uken. For meg var det mest de første dagene, med høstferie og helg hvor jeg hadde tid. :)

Ja, og hjemmelaget Mei Tai er gøy, for da kan du velge alt selv! Farger, stoffer, mønster, pynt, osv. :D
Ja jeg må google litt inspo :D Skal sy trekk til vippestolen også. Siden jeg bare låner den :)

Lurer litt på moby wrap? Noen erfaringer?

Hihi ja det går jo det også, alt går. Og det er nok fordeler og ulemper med alt :D Vi får se om det blir godt brukt eller ikke :D Vippestol får vi låne av noen, tipper det er genialt. Når en skal dusje også f.eks, å bare ta med vippestolen på bade :D

Har muligens brukt det et par ganger ja. Naken baby på hånkle funker også, og ikke minst ta med baby i dusjen, men reelt sett, særlig med eldste, dusjet jeg når faren var hjemme.

(Min eldste var kolikkbarn)

Ja jeg må google litt inspo :D Skal sy trekk til vippestolen også. Siden jeg bare låner den :)
Så flink du er som planlegger så mange syprosjekt! Jeg har kjøpt inn stoff til babyrede, men får nok ikke sydd det før julen. Den virket ganske enkel å sy :)

Valg av sjal er mye smak og behag egentlig

Det du må bestemme deg for er om du vil ha elastisk eller vevd.

JEg har mam eco elastisk, men andre elastsike funker likt, mitt ble vel valgt pga et tilbud egentlig.

Jeg ELSKER det

DSCN6568.JPG

blogg1.jpg

41C6BdBTIjL._SY355_.jpg
Kajsa-MeiTai%2B3.JPG

GetAttachment-2.aspx.jpeg

blogg.jpg

dsc_0902.jpg

mt6.jpg

Kajsa-MeiTai%2B1.JPG

DSC_5575.JPG

Jeg har kjøpt den! Fikk den brukt for 200 kr, så da slo jeg til. Den var bare brukt et par ganger, så er egentlig helt ny. Har prøvd å knyte den på, og det var mye lettere enn jeg først trodde. Men, har jo ikke hatt noen baby i den, kun melpose på 2 kg :P

Så flink du er som planlegger så mange syprosjekt! Jeg har kjøpt inn stoff til babyrede, men får nok ikke sydd det før julen. Den virket ganske enkel å sy :)

Babyrede virker også ganske greit ja, det må jeg også finne trinnvis forklaring på. :)

Spennende med babynest. Hvilket stoff/farge skal du ha? Det har jeg bestilt av ei venninne :D

Jeg må pakke treningsbaggen, dusje og legge meg!!

Babyrede virker også ganske greit ja, det må jeg også finne trinnvis forklaring på. :)
Jeg kjøpte mønster på Stoff og stil for 29 kr, gadd ikke å lete frem bruksanvisning på nett :P Lenge leve latskapen!

Back
Topp