Felles skravle 2015

Trenger jo ikke bli så mye lyder. Mannen min trodde noen hadde funnet lydløsknappen da jeg fødte. Han hadde sett for seg en høylytt og vanskelig opplevelse. Men tror han ble positivt overrasket.
Gjør heldigvis ikke det! Her om dagen så jeg en episode med en dame som hylte og bar seg så voldsomt, til og med etter at hun hadde fått epidural. Det hadde ikke vært den beste episoden å vise for mannen :P

holder på å bli gal.. Vesla er heeeeeeelt i hundre.. hun har sitti 1 time i badekaret å nå er hun helt i 100..
:confused::confused::confused::confused::confused:
Bading er kjempegøy! Får håpe hun snart faller til ro.

heheheh sant det..
Det er ikke alle som er like aktive :P
plass nr 100 er vel ikke på 200 innlegg en gang :P
Nei... men pleier å ligge på rundt 2-300 på slutten av mnd.

Er ikke der helt enda, er bare 21+3 - men det nermer seg :) tiden har gått fort nå den siste tiden!

Begynte å rydde ut seng og pult fra gjesterommet nå slik at det er klart til å fylles med babyens ting:)
Vi har ikke begynt å rydde gjesterom ennå, men må vel sette i gang om ikke så veldig lenge...

Gjør heldigvis ikke det! Her om dagen så jeg en episode med en dame som hylte og bar seg så voldsomt, til og med etter at hun hadde fått epidural. Det hadde ikke vært den beste episoden å vise for mannen :P
Nei.. er ei som hyyyyler godt nå. Hadde ikke epidural selv. Skulle jeg hatt det måtte jeg ha reist til sykehuset.

jaja.
men det jeg mener er at det er langt fra topp til bunn :) Ikke det at det er negativt.
Det er ikke alle som er like aktive.. thats the point :D
Jepp... De på topp ligger vel på rundt 4000 ;) så det er ett stort sprang. Men for å være på topp 100 så er det ikke så stor innsats som skal til :)

Her var vi i bassenget i 16 tiden. Så hun sloknet i fange mitt kl 18.30 i dag.
Så deilig!! skal finne ut av åpningstidene i svømmehallen her i morgen.
Tenkte at nå som jeg også er blitt gravid igjen så er det lettere å være aktiv med Vesla i vannet etterhvert :)

Ser på Hellstrøm rydder opp nå, og innser at det er veldig godt at frityrkoker aldri skal finne veien inn til vårt kjøkken.

Back
Topp