Felles skravle 2015

Spennende, da! Tiden flyr virkelig! Jeg kan ikke helt tro at jeg har en baby om 3,5 mnd :D

(Måtte bare spise middag, så det tok litt tid før jeg fikk svart)

Magen vokser fortere denne gang.
Jeg har flere, og tidligere plager denne gang.
Kjente bevegelse tidligere denne gang.

Likevel.... Har større problemer med å forstå det er en liten baby i magen denne gang...

Tja. Men da blir det sånn stress hvis det skal være hver kveld. Sitter å ser fødeavdelingen her. Enn dere?
Jeg ser Nattpatruljen. Fødeavdelingen er uaktuelt når mannen sitter her med meg. Han får helt angst, stakkars :P

Magen vokser fortere denne gang.
Jeg har flere, og tidligere plager denne gang.
Kjente bevegelse tidligere denne gang.

Likevel.... Har større problemer med å forstå det er en liten baby i magen denne gang...
Plager er ikke gøy. Er det såpass at du er sykemeldt, eller klarer du deg i hverdagen?

Hihi her ser mannen på pc, men kikker litt innimellom
Skal nok få lurt ham med til at jeg kan ha det på mens han er i rommet før eller siden. Han tåler ikke disse lydene fra de fødende, men han må vel bare forberede seg :P

Samme her. Jeg har en baby om 4mnd! wææææ :D
Det er helt merkelig! Så er det også helt sært å tenke på at min kunne ha overlevd om han hadde blitt født nå:eek: Det er liksom en levende baby, ikke bare en celleklump :P

Plager er ikke gøy. Er det såpass at du er sykemeldt, eller klarer du deg i hverdagen?

Er i 100% jobb.
Med tidligere plager mener jeg at jeg mye tidligere måtte begynne med fysio for å behandle bekkenløsning, og prøve å forhindre den i å bli for ille.
Veldig mye halsbrann, fikk det mye senere de andre gangene.
Lite matlyst
Føler meg allerede tung.
Puppene gjør mer vondt enn de andre gangene
Og så videre, og så videre...

Det er helt merkelig! Så er det også helt sært å tenke på at min kunne ha overlevd om han hadde blitt født nå:eek: Det er liksom en levende baby, ikke bare en celleklump :P
Er ikke der helt enda, er bare 21+3 - men det nermer seg :) tiden har gått fort nå den siste tiden!

Begynte å rydde ut seng og pult fra gjesterommet nå slik at det er klart til å fylles med babyens ting:)

Skal nok få lurt ham med til at jeg kan ha det på mens han er i rommet før eller siden. Han tåler ikke disse lydene fra de fødende, men han må vel bare forberede seg :P
Trenger jo ikke bli så mye lyder. Mannen min trodde noen hadde funnet lydløsknappen da jeg fødte. Han hadde sett for seg en høylytt og vanskelig opplevelse. Men tror han ble positivt overrasket.

holder på å bli gal.. Vesla er heeeeeeelt i hundre.. hun har sitti 1 time i badekaret å nå er hun helt i 100..
:confused::confused::confused::confused::confused:

Back
Topp