Felles skravle 2015

tenkte jeg skulle det :p hahahaha.. spørs om jeg vet hva jeg skal si ;D hahahaha
Er nettopp det som ville ha vore mitt problem også.. derfor ringer eg ikkje :P
Sjølv om det hadde vore veldig kult :D

Jessda.. Stressar ikkje så mykje med det. Kjem dit før eller seinare uansett:p Men meget mulig eg plutselig er der :D
hehe ja det er jo veldig forskjellig fra dag til dag..
noen ganger er det dødt andre gang er har du plutselig fått 200 innlegg hahahaha

hehe ja det er jo veldig forskjellig fra dag til dag..
noen ganger er det dødt andre gang er har du plutselig fått 200 innlegg hahahaha
Sant det! Det viktigaste er jo å holde seg på topp30 :P

I det siste har det ikke vært så mye aktivitet her inne heller.
Me får gjere kvar kveld til ein skravlekveld :D
Eller eg skal vel ikkje klage, kan gå mange dagar mellom kvar gong eg er her av og til...

OUL på tirsdag om litt over en uke :)
Dersom det fortsetter i denne farten kommer jeg ikke til å bli ferdig med alt jeg skal gjøre før h*n kommer :p
Spennende, da! Tiden flyr virkelig! Jeg kan ikke helt tro at jeg har en baby om 3,5 mnd :D

(Måtte bare spise middag, så det tok litt tid før jeg fikk svart)

Me får gjere kvar kveld til ein skravlekveld :D
Eller eg skal vel ikkje klage, kan gå mange dagar mellom kvar gong eg er her av og til...
Tja. Men da blir det sånn stress hvis det skal være hver kveld. Sitter å ser fødeavdelingen her. Enn dere?

Tja. Men da blir det sånn stress hvis det skal være hver kveld. Sitter å ser fødeavdelingen her. Enn dere?
Sant nok. Enklare å følge med når det går sånn i heilt greitt tempo :)
Her sitte gubben med Playstation og eg med BV på pcen. :-) Lure på å fyre opp en serie på iPaden og :-)

Back
Topp