Hihi, du får ringe inn og sjå kven som tek telefonentror det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, du får ringe inn og sjå kven som tek telefonentror det![]()
Jessda.. Stressar ikkje så mykje med det. Kjem dit før eller seinare uansettda er det bare å skravle i vei da![]()
tenkte jeg skulle detHihi, du får ringe inn og sjå kven som tek telefonen![]()
Er nettopp det som ville ha vore mitt problem også.. derfor ringer eg ikkjetenkte jeg skulle dethahahaha.. spørs om jeg vet hva jeg skal si ;D hahahaha
hehe ja det er jo veldig forskjellig fra dag til dag..Jessda.. Stressar ikkje så mykje med det. Kjem dit før eller seinare uansettMen meget mulig eg plutselig er der
![]()
Sant det! Det viktigaste er jo å holde seg på topp30hehe ja det er jo veldig forskjellig fra dag til dag..
noen ganger er det dødt andre gang er har du plutselig fått 200 innlegg hahahaha
ser denEr nettopp det som ville ha vore mitt problem også.. derfor ringer eg ikkje
Sjølv om det hadde vore veldig kult![]()
hehehe ja men det klarer du joSant det! Det viktigaste er jo å holde seg på topp30![]()
Lurt! Det skal eg gjere
Satsar på dethehehe ja men det klarer du jo![]()
hehe ja det er jo veldig forskjellig fra dag til dag..
noen ganger er det dødt andre gang er har du plutselig fått 200 innlegg hahahaha
Ja det er ikke værtoohh.. innså akkurat at jeg er 300 innlegg fra 6000![]()
I det siste har det ikke vært så mye aktivitet her inne heller.Og ofte har jeg ikke tid når det er skravlekvelder![]()
Me får gjere kvar kveld til ein skravlekveldI det siste har det ikke vært så mye aktivitet her inne heller.
Spennende, da! Tiden flyr virkelig! Jeg kan ikke helt tro at jeg har en baby om 3,5 mndOUL på tirsdag om litt over en uke
Dersom det fortsetter i denne farten kommer jeg ikke til å bli ferdig med alt jeg skal gjøre før h*n kommer![]()
Tja. Men da blir det sånn stress hvis det skal være hver kveld. Sitter å ser fødeavdelingen her. Enn dere?Me får gjere kvar kveld til ein skravlekveld![]()
Eller eg skal vel ikkje klage, kan gå mange dagar mellom kvar gong eg er her av og til...
I det siste har det ikke vært så mye aktivitet her inne heller.
Sant nok. Enklare å følge med når det går sånn i heilt greitt tempoTja. Men da blir det sånn stress hvis det skal være hver kveld. Sitter å ser fødeavdelingen her. Enn dere?
Ja fredag var det mange... men i helgen har det vært stille.Syns det så ut som om det var rett så høyt aktivitetsnivå her inne på fredag kveld..
Var innom med ujevne mellomrom og hver gang var dere flere side videre...