Husker dem fra tidligere ja! Auu :/nærmeste jeg kommer melkespreng om dagen er følsomme, ømme og såre pupper.
holder på å bli gal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker dem fra tidligere ja! Auu :/nærmeste jeg kommer melkespreng om dagen er følsomme, ømme og såre pupper.
holder på å bli gal!
Vi skal ha diverse besøk idag. Nyte de siste dagene med mannen før hverdagen begynner igjen og han skal på jobb etter to uker hjemme med oss.Opp og hopp jenter!
Det er lørdag!
hva skal dere i dag?
Jeg skal på jobb en liten tur![]()
De er ekstremt plagsomme!Husker dem fra tidligere ja! Auu :/
Klær?butikk![]()
husker de to ukene.. de var koslige..Vi skal ha diverse besøk idag. Nyte de siste dagene med mannen før hverdagen begynner igjen og han skal på jobb etter to uker hjemme med oss.
jeppKlær?![]()
Hihi... Ja men det er godt å få tid til noe før jobb dajeg begynner kl 14![]()
Det er detHihi... Ja men det er godt å få tid til noe før jobb daher får jeg tid til å gjøre noe etter jobb når jeg slutter så tidlig. Det er også godt.
![]()
He he det skal bli greit å finne sin egen flyt og rutinehusker de to ukene.. de var koslige..
men det er litt koselig å ha mini for seg selv også![]()
Ja. Har lyst å trille til en lekeplass de har her nede ved sjøen. Tenne bål og kooose ossDet er det![]()
Deilig å ha litt igjen av dagen.
Ja de er så i veien liksom!De er ekstremt plagsomme!
Huff ja husker det der... all berørelse var vondtJa de er så i veien liksom!
Ja de er så i veien liksom!
topp 100?Noen som har sett på oppdateringen i dag? Kommer ikke inn via tlf i dag heller... feilmelding![]()
Ja den jatopp 100?
Du ligger på plass 22 med 1258 innlegg..Ja den ja![]()
TakkDu ligger på plass 22 med 1258 innlegg..
ser sånn ut jaTakkda ligger jeg jo greit ann
![]()