Du får skrive når du føler for det. Så får du se når det nærmer seg slutten av mnd hvordan du ligger annJeg er i grunn ikke så langt bak, men med dette hodet spørs det hvor mye jeg orker å henge med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får skrive når du føler for det. Så får du se når det nærmer seg slutten av mnd hvordan du ligger annJeg er i grunn ikke så langt bak, men med dette hodet spørs det hvor mye jeg orker å henge med.
Amming rundt tre og amming rundt sjuHar fått sove en del med andre ord, men hodet er like j*vlig.. Mannen skulle liksom fikse mat til meg, men gikk i dusjen istedenfor og jeg sitter lenka til ammestolen sulten som en hest
![]()
Har du mange nå da?Ser no at eg må nesten lenke meg sjøl til dataen om eg skal ha sjangs på no topp-plassering
Kjenne hodet mitt ikkje orker å tenke matte no så....: kor mange innlegg må man ha pr dag for å klare 1200 innlegg i månaden?
Nei, eg tenkte meir når eg prøve meg på topplista i novemberHar du mange nå da?
den på plass100 har 176 innlegg nå. så du må ha mer enn det for å være på topp 100Nei, eg tenkte meir når eg prøve meg på topplista i november![]()
Kanskje eg klare å skravle til meg 100. plassen i løpet av månaden då...trur eg har rundt 100 innlegg til no så det vert nok hardtden på plass100 har 176 innlegg nå. så du må ha mer enn det for å være på topp 100
skal ikke så mye til da for å komme med... ett par kvelder med skravling så er du medKanskje eg klare å skravle til meg 100. plassen i løpet av månaden då...trur eg har rundt 100 innlegg til no så det vert nok hardt![]()
tja foruten om at jeg var syk mandag så har jeg hatt en kjempe fin ukeGod ettermiddag jenter.
Hatt en fin uke?
Kanskje eg klare å skravle til meg 100. plassen i løpet av månaden då...trur eg har rundt 100 innlegg til no så det vert nok hardt![]()
Jeg har det bare slitsomt om dagen, og mye å gjøre...tja foruten om at jeg var syk mandag så har jeg hatt en kjempe fin ukeenn du?
det roer seg sikkert etter hvertJeg har det bare slitsomt om dagen, og mye å gjøre...
God fredagGod ettermiddag jenter.
Hatt en fin uke?
det roer seg sikkert etter hverthåper du får slappet av i helgen
![]()
Slitsom uke, og må jobbe i helgenGod fredagden har vært sånn passe. Glad det er helg!
Din uke da? Planer for helgen?
Å? Det er jo ekstra motiverendeDet er ekstra premier for topp 30. og over 1.200 innlegg, men det er mange fine premier som trekkes mellom ALLE som er på topp 100![]()
Nei, eg tenkte meir når eg prøve meg på topplista i november![]()