Jeg har ikke brunost... Ikke hjemmelaget rullade heller... Andre forslag? Jeg vil også ha brunost.Brunost på begge
Har ikke mye matlyst om dagen, men det får jeg hvertfall i meg.
Hadde egentlig tenkt å ha på hjemmelaget rullade, men orket ikke..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke brunost... Ikke hjemmelaget rullade heller... Andre forslag? Jeg vil også ha brunost.Brunost på begge
Har ikke mye matlyst om dagen, men det får jeg hvertfall i meg.
Hadde egentlig tenkt å ha på hjemmelaget rullade, men orket ikke..
Leverpostei, gulost, Speilegg, eggerøre, miniomelett, rosiner (som er veldig god på brødskive), syltetøy...Jeg har ikke brunost... Ikke hjemmelaget rullade heller... Andre forslag? Jeg vil også ha brunost.
Vi har leverpostei, gulost, skinke, salami(nam nam-fy fy), egg... Husker egentlig ikke...Leverpostei, gulost, Speilegg, eggerøre, miniomelett, rosiner (som er veldig god på brødskive), syltetøy...
Hva har du i kjøleskapet?
Spiste skive med bringebærsyltetøy og brunost nå til lunsjJeg har ikke brunost... Ikke hjemmelaget rullade heller... Andre forslag? Jeg vil også ha brunost.
Legg et par skiver i ovnen på en 80 grader i 5 minutter og de kan spisesVi har leverpostei, gulost, skinke, salami(nam nam-fy fy), egg... Husker egentlig ikke...
Den dukket ikke opp, og jeg ga opp å lete og brukte bind. Jeg blødde jo veldig lite så det gikk bra selv uten vaskemaskin.
Men jeg vet jo ikke hvor den er. Jeg la den dessverre på en "lur" plass...
Stadig nærmere måletOppdatert 13:51
3. Kengu: 1858 (155 %)
6. Liisjja: 1757
8. Huleboer!: 1441
9. Mars2015: 1412 (118 %)
12. Lovebelly: 1363
13. Molly: 1325
18. Twinkle: 1260
21. trinebeth: 1124 (94 %)
23. Fiona84: 1031
24. Sara: 1025
25. Lykkeliten: 1021
27. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 1010
36. FruJohnsen: 540
39. Plomme: 523
56. Lilla86: 359
30. plassen har 729 (61 %)
31. plassen har 687
35. plassen har 544
40. plassen har 474
100. plassen har 155
Når denne dagen er over har det gått 48 % av oktober, tilsvarende 581 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 33 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Nå har 30. plassen ca 50 innlegg i snitt per dag (695/14 dager), tilsvarende omtrent 1540 innlegg etter 31 dager.
Jeg innså i det jeg la ut forrige oppdatering at klokkeslettet tilsa ny oppdatering akkurat nå, så da var det egentlig bare å hente den nye.![]()
Det ble nydeligLegg et par skiver i ovnen på en 80 grader i 5 minutter og de kan spises
Spiser ikke syltetøy, synes det er ekkelt med søtt påleggSpiste skive med bringebærsyltetøy og brunost nå til lunsj![]()
Bringebær syltetøy er jo sååå godtSpiser ikke syltetøy, synes det er ekkelt med søtt pålegg![]()
Ja kjempe godt på vafler. Det fikk jeg lyst på nå.Bringebær syltetøy er jo sååå godtspesielt på vaffler
![]()
Ja, det var det.Det er dumt den plassen var såpass lur.
Jeg åJa kjempe godt på vafler. Det fikk jeg lyst på nå.![]()
Funker kun i rullekake.Bringebær syltetøy er jo sååå godtspesielt på vaffler
![]()
Du er helt klart flink til altFøler jeg ikke strekker til noen steder lenger
Ikke på jobb, ikke som mamma, ikke som kone, klarer ikke å holde huset rent og ryddig og klesvasken hoper seg opp.