Ser på fødeavdelingenAner ikke, fødeavd og hollywood wifes eller hva det heter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på fødeavdelingenAner ikke, fødeavd og hollywood wifes eller hva det heter...
Mye bedre program det jaFant helt ny episode av big bang theori på tvn så da er den neste halvtimen berget![]()
Ja nå henger jo appen medGår jo rolig for seg her da![]()
Jeg også, SheldonDet er en morro serie.. elsker de nerdene.
Jeg har byttet over på fødeavdelingenAner ikke, fødeavd og hollywood wifes eller hva det heter...
Mannen nekter å se detSer på fødeavdelingengrineserie
![]()
Ja man skulle ikke tro han var 40 og homo.Jeg også, Sheldon![]()
Nei, viste ikke at han var 40Ja man skulle ikke tro han var 40 og homo.
Hahah.. ser ikke slik ut. Holder seg godtNei, viste ikke at han var 40![]()
"No, you are crazy about me!" Ler meg ihjel!Hahah.. ser ikke slik ut. Holder seg godt
Ja man skulle ikke tro han var 40 og homo.
Nei, viste ikke at han var 40![]()
Ja de er en herlig gjeng. Tror jeg har sett nesten alle episodene."No, you are crazy about me!" Ler meg ihjel!
Han som spiller sheldon i big bang theoriHvem prater dere om?
Har sett alle episodene i ses 1-4 flere ganger, men har mistet mang episoder etter detJa de er en herlig gjeng. Tror jeg har sett nesten alle episodene.
Er ikke sikker på hva som skjer i de ulike sesongene.. går litt i surr. Haha howard prøver å lure seg til å kjøpe tegneserie butikk. Haha.. for noen argumenter de harHar sett alle episodene i ses 1-4 flere ganger, men har mistet mang episoder etter det
Han som spiller sheldon i big bang theori
Hahaha jaEr ikke sikker på hva som skjer i de ulike sesongene.. går litt i surr. Haha howard prøver å lure seg til å kjøpe tegneserie butikk. Haha.. for noen argumenter de har
Hahha.. herlig.. synd de ikke har lengre episoder.Hahaha ja
Bebuhla!
Og der datt jeg ut av samtalen![]()