Ja triste greier. Så tørt ut det greia til annineKunne ha prøvd å pynta den i det minste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja triste greier. Så tørt ut det greia til annineKunne ha prøvd å pynta den i det minste![]()
Fryktelig! KaninforJa triste greier. Så tørt ut det greia til annine
Uten tvilDet bør vi begge![]()
Det hadde ikke jeg kommet til å liktJa triste greier. Så tørt ut det greia til annine
Ikke jeg heller!Det hadde ikke jeg kommet til å likt
Ja men hun gikk videre. Og hun hobbykokken gikk ut.Fryktelig! Kaninfor![]()
Da hadde jeg vært flauJa men hun gikk videre. Og hun hobbykokken gikk ut.
Sett sesong 1-4 på nettfliks. Hvilken ser du nå?Ser på Walking Dead. Opptak frå i gårfleire som følge med på det?
Tror ikke jeg heller hadde likt. Noe annet bra på tven i kveld?Det hadde ikke jeg kommet til å likt
Sesong 5 begynte på fox kanalen i gårSett sesong 1-4 på nettfliks. Hvilken ser du nå?
Seriøst, har hun matblogg? Og blir slått av en som lurte på hvor lenge poteter skal koke?Jepp! Lurerier alt sammen![]()
Sesongstart på 5 i går, på FoxSett sesong 1-4 på nettfliks. Hvilken ser du nå?
ÅååSesong 5 begynte på fox kanalen i gårSååå spennende!!!
Vi har også sett 1-4Sesong 5 begynte på fox kanalen i gårSååå spennende!!!
Hva med en alkoholfri da?![]()
Den har ikke vi! Får laste ned eller vente på sesongen tenker jegÅååvet ikke om vi har den kanalen
![]()
Du har jo cola?!Tror heller jeg tar noe Farris..
Eg trudde Ikkje me hadde den, men den låg visst i grunnpakken til canal digital i alle fallÅååvet ikke om vi har den kanalen
![]()
Du har jo cola?!