Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ah, da blir d kjekt neste uke ja!Er den siste innledende runde denne uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, da blir d kjekt neste uke ja!Er den siste innledende runde denne uken
Synes fortsatt at det ikke akulle vært kjendiser med, men vanlige amatørkoklerDa gidder jeg å se også![]()
Ja det er det beste mener jeg og.Synes fortsatt at det ikke akulle vært kjendiser med, men vanlige amatørkokler
Ikke liker jeg han franskmannen heller... BlææJa det er det beste mener jeg og.
Dommerene hadde allerede satt på maten, mange forskjellige proteiner så de måtte velge selv hvilket protein de gikk for, så fikk de 30 min på å gjøre ferdig
Gleder megAh, da blir d kjekt neste uke ja!![]()
Null problemTusen takk for oppdateringen
Ja. Skjønner ikke hvor de får det fraHahaha, de sier mye rart![]()
Hun i lilla trøyen jeg ikke husker navnet på...Hvem tror dere går ut fra mc i dag?
Usikker egentlig ... Kanskje SaraHvem tror dere går ut fra mc i dag?
Annie eller noe sånt. Ja hun tror jeg ogsåHun i lilla trøyen jeg ikke husker navnet på...
Jeg har akkurat rydda og pakka ut litt. Så nå blir det avslapping resten. Tenker å strikke litt, kanskje se en ep av the killingHva driver dere med i kveld,?
Ser master chef her. Tenker å lese litt senereHva driver dere med i kveld,?
Jeg tror hun sangeren. Hun er litt for flink til å bruke mye ChiliUsikker egentlig ... Kanskje Sara
Ser masterchef, drikker cola zero og spiser sjokoladeHva driver dere med i kveld,?
Ja, kanskje det! Synes egentlig ingen er særlig flinkeJeg tror hun sangeren. Hun er litt for flink til å bruke mye Chili
Ser på Walking Dead. Opptak frå i gårHva driver dere med i kveld,?
Synes du det fortsatt er spennende ?Jeg har akkurat rydda og pakka ut litt. Så nå blir det avslapping resten. Tenker å strikke litt, kanskje se en ep av the killing![]()