Tror bok de fleste her inne er rutinerte nok til å ikke la det skjeSamme her. Men surt om plassen skal glippe når man ligger så godt ann hele mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror bok de fleste her inne er rutinerte nok til å ikke la det skjeSamme her. Men surt om plassen skal glippe når man ligger så godt ann hele mnd
Haha, ja håper ikke det er pga BVJeg har tatt meg fri de to siste dagen i oktober, jeg
Riktignok av helt andre grunner, men vil ha mulighet til å skravle meg opp dersom jeg er under 30. plass så sant jeg ikke ligger alt for langt bak
Legge unga, brette litt tøy for så å kose meg i sofaen med litt gulrøtter og agurkGod ettermiddag.
Planer for kvelden?
Har vært stille her på dette tidspunktet stort sett hver dag synes jeg..Stille her ikveld?
Kjempe bra! Greit å ha en "safe" plassFlinke vi er. Vi er flere som har passert 1000 i dag. Begynner å nærme oss måletikke mange dager igjen nå
![]()
Skal prøve, må då litt fler jeg og..Noen som har tenkt å skravle i kveld, kunne godt tenke meg å komme over 1.000 i dag..
Det er bare å skravle i vei, så vips er du inne på topp 100Nei eg må nok berre skrive litt meir tenker eg![]()
Jeg har den siste tiden hat ekstremt mye å gjøre på jobb den siste tiden, det toppet seg på fredag og jeg har nesten ikke sovet siden før helgen.Haha, ja håper ikke det er pga BV![]()
Kan være greit ja... har ikke peiling på hvordan jeg jobber på slutten. Derfor er det greit å ligge godt ann.Jeg har tatt meg fri de to siste dagen i oktober, jeg
Riktignok av helt andre grunner, men vil ha mulighet til å skravle meg opp dersom jeg er under 30. plass så sant jeg ikke ligger alt for langt bak
Nei da, jeg bare svarte deg litt for langet og det tok litt tidTypisk! Da jeg kan skravle er alle borte..
Ja må tro detTror bok de fleste her inne er rutinerte nok til å ikke la det skje![]()
Når kan du skravle da?Typisk! Da jeg kan skravle er alle borte..
Når kan du skravle da?
Jeg også. Tror frøkena har roet seg og tatt kveldenJeg kan skravle nå...
Jeg har en frøken som burde ha vært i seng, men hun slutter ikke å spise......Jeg også. Tror frøkena har roet seg og tatt kvelden![]()
Nei det går ikke. I dag kom mi hjem fra bhg og ville ha tunge kræsj... hun har det ikke hjemme fra... så hva de gjør i bhg vet ikke jeg. Hun mente min tunge skulle kræsje med hennes. Og hun er bare 2.Jeg har en frøken som burde ha vært i seng, men hun slutter ikke å spise......
Kan da ikke legge et sultent barn
Master chef!![]()
I alle dager?Nei det går ikke. I dag kom mi hjem fra bhg og ville ha tunge kræsj... hun har det ikke hjemme fra... så hva de gjør i bhg vet ikke jeg. Hun mente min tunge skulle kræsje med hennes. Og hun er bare 2.