Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
HihiHodet dels på jobb, ja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiHodet dels på jobb, ja...
God ettermiddag.
Planer for kvelden?
Grattis til dokke!Eg og!!grattis til oss
![]()
Bare slappe av..Dårlig dag i dag. Skal sitte under ett pledd å spise is!
Du da?![]()
Veldig godt. Jeg kan sikkert være med å skravleNoen som har tenkt å skravle i kveld, kunne godt tenke meg å komme over 1.000 i dag..
JippiVeldig godt. Jeg kan sikkert være med å skravlelitt senere når frøkena er lagt.
Hva har du gjort i dag?Jippi
Flinke vi er. Vi er flere som har passert 1000 i dag. Begynner å nærme oss måletEg og!!grattis til oss
![]()
Stille her ikveld?
Og flere skal det bli i løpet av kveldenFlinke vi er. Vi er flere som har passert 1000 i dag. Begynner å nærme oss måletikke mange dager igjen nå
![]()
Ja vi må jo prøve å nærme oss måletOg flere skal det bli i løpet av kvelden![]()
Tenkte det samme. Bader frøkena nå. Blir vel mer aktiv når hun er i seng tenker jeg.Stille her ikveld?
Ellers må man ta en innspurt i slutten av måneden...Ja vi må jo prøve å nærme oss måletkommer vel ikke helt i mål. Men kanskje så vi ser målstreken
så da er det bare å holde seg på topp 30. Vi har noen som sniker seg forbi i full fart ser jeg.
Tenkte det samme. Bader frøkena nå. Blir vel mer aktiv når hun er i seng tenker jeg.
Samme her. Men surt om plassen skal glippe når man ligger så godt ann hele mndEllers må man ta en innspurt i slutten av måneden...
Foretrekker å likke trygt hele veien enn å panikk skravle
Samme her. Men surt om plassen skal glippe når man ligger så godt ann hele mnd