Storm, han fra hotel cæsarJeg prøvde og spørre deg på Chatten: hvem gikk ut av MC?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Storm, han fra hotel cæsarJeg prøvde og spørre deg på Chatten: hvem gikk ut av MC?
Ikke lenge igjen! Regner med du legger inn aksjer![]()
HahaStorm, han fra hotel cæsar![]()
Men du som er så glad i tall kan jo ikke bli leiJa, jeg kommer litt ut av tellinga
Men det er slik jeg får en del. På et vis motiverer det meg. Men 50 er drøyt kjenner jeg. Å gidde å telle så lenge altså
36
Og tenk på hvor morsomt det hadde blitt for oss.ÅåjaBle ikke så mye blod og gørr på han da
![]()
Sånn har jeg tenkt og et par ganger. En på jobben som spurte hvor gammel jeg var og svart 22 jeg. Det var i sommer, jeg er 2533 - jeg er 33 tenkte jeg et lite sekund
Ehh, nei, jeg er 35.
(32)
Ser ikke HCStorm, han fra hotel cæsar![]()
Ja så klart gjør det det når vi er herHey, bare ni til nå, så er jeg halvveis. Det går jo.
34
Ikke jeg heller. Men gjorde det for noen år sidenSer ikke HC
Snakker du alder eller innlegg nå?33 - jeg er 33 tenkte jeg et lite sekund
Ehh, nei, jeg er 35.
(32)
Men du som er så glad i tall kan jo ikke bli lei![]()
Trodde hun snakket alder jeg men skjønner når det kanskje var snakk om innleggSnakker du alder eller innlegg nå?
Får håpe laget hans vinner da, så blir det ekstra kosEtter fotballkampen, er planen
33
Sånn har jeg tenkt og et par ganger. En på jobben som spurte hvor gammel jeg var og svart 22 jeg. Det var i sommer, jeg er 25
Snakker du alder eller innlegg nå?
Ja det hadde vært gøyOg tenk på hvor morsomt det hadde blitt for oss.
Håper de får noe levende de må ta knekken på i morgen.
Likt å sett reaksjonen til hun vegetarianeren![]()
Det gjør den virkelig! Synes ikke det er lenge siden vi nesten ikke orket og ha på klær for det var så varmt og nå fryser jegtiden flyr
30
Neida, du hadde rettTrodde hun snakket alder jeg men skjønner når det kanskje var snakk om innlegg![]()