Felles skravle 2015

Det er rart hvor forskjellige oppgaver vi ender med, fra relativt likt utgangspunkt

Både jeg og min mann er siv.øk. Med ulik fordypning, som speilet ulik inetersse, og ulike jobber vi har søkt. Og våre oppgaver i dag er slett ikke like, nei. Og felles for oss begge er nok at ingen av oss kunne tenkt oss den andre sin jobb...

Høres bar ut at dere endte opp med forskjellig, da....

Det er rart hvor forskjellige oppgaver vi ender med, fra relativt likt utgangspunkt

Både jeg og min mann er siv.øk. Med ulik fordypning, som speilet ulik inetersse, og ulike jobber vi har søkt. Og våre oppgaver i dag er slett ikke like, nei. Og felles for oss begge er nok at ingen av oss kunne tenkt oss den andre sin jobb...
Nei er så merkelig det der :p

Høres bar ut at dere endte opp med forskjellig, da....

Ja

Vi tok jo noen kurs sammen siste året også (og det var bare siste året vi var sammen, så alle de felleskursene vi alle tok SAMMEN i de første tre årene... ja det var bare de siste eksamene vi der leste til sammen, før det kjente jeg ham jo ikke) men er ikke helt like

Jeg tror nok hans jobb er mye mer spennende enn min. Men mer krevende på en... usikker måte. Jeg liker mer faste rammer, greie regler, klare forutsetninger og visshet om hva jeg skal gjøre. Han får stadig nye oppgaver, og det virker spennende, lærerikt og... for skummelt for meg.

Back
Topp