Har bare spist forretten til nåOg god, antar jeg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare spist forretten til nåOg god, antar jeg?
Og så sitter du her?Har bare spist forretten til nå
Ja det er så illeGlemte at du holdt den faktisk. Den var hakket mer lost enn "glemte at jeg lade lagt den på vogna".
Var det godt?Har bare spist forretten til nå
Da skjønner jeg godt du er trøtt! Jeg har "kun" vært oppe siden kl 8 og jeg begynner å bli trøttJeg har forøvrig vært våken siden fem, så jeg er en anelse trøtt, så det spørs hvor lenge jeg holder ut
Har iPad holder på kjøkkenet slik at jeg kan skravle mens jeg gjør ferdig hovedrettenOg så sitter du her?
VeldigVar det godt?![]()
Da skjønner jeg godt du er trøtt! Jeg har "kun" vært oppe siden kl 8 og jeg begynner å bli trøtt![]()
Har iPad holder på kjøkkenet slik at jeg kan skravle mens jeg gjør ferdig hovedretten
Jeg rakk å henge opp en heeel vaskemaskin med tskjorter uten så mye som en kommentar!Ble det brått så stille her, når jeg kom meg over på pc?
Tidlig oppe du og?Blir nok snart senga her også!
Jeg rakk å henge opp en heeel vaskemaskin med tskjorter uten så mye som en kommentar!![]()
Blir nok snart senga her også!
Eller spiserDet blir gruelig vanskelig å skravle seg opp når alle legger seg!
Lurer jeg og på!![]()
Ja, hun heter MiriamHar dere funnet navn til henne?
Mannen synes det er koselig om jeg er litt sosial med han ogBle det brått så stille her, når jeg kom meg over på pc?
Så flott navn!!Ja, hun heter Miriam![]()