Vi var visst flinkere enn jeg trodde5 siden på 37 minutter, flinke dere er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var visst flinkere enn jeg trodde5 siden på 37 minutter, flinke dere er
Da fortjente du sikkert detdetHadde 5 jeg, men den har vært knust i ca 6 mnd så mannen mente jeg fortjente ny![]()
Synes det. Sambo likte den og, og han haaater romantiske komedierEr den bra da? Den på tv 3 kanskje jeg skal se den siden jeg har sett den på tvn før
Ja, det gjorde det, men da jeg knuste min var den bare et par mnd gammel...Gadd ikke bytte skjerm jeg, kostet nesten 1000 kr det og..
Og det er vi vel på god vei til nå?Vi skal skravle meg opp en plass eller to på lista... Dvs 50/80 innlegg mer enn de forran meg i kveld....
Bra, du har nå masse innlegg som venterJada, jeg prøver
Samme med mannen herSynes det. Sambo likte den og, og han haaater romantiske komedier![]()
Hvilken film?Vil i grunn ikke kalle den det![]()
Sherlock holmesHvilken film?
Fortjente og fortjente, var vell litt for at da fikk han kjøpt seg ny han ogDa fortjente du sikkert detdet
Aner ikke, har ikke tellinga....Og det er vi vel på god vei til nå?
Med robert downey jrHvilken film?
Og stadig nye, nok å holde tritt med dem, egentligBra, du har nå masse innlegg som venter![]()
Da forstår jeg!Ja, det gjorde det, men da jeg knuste min var den bare et par mnd gammel...
Det er så typisk at den nye blir krasjet. Her stoppet den bare å fungere etter 2.5 mnd. Hadde en s5. Nå har jeg min gamle s3 mens den nye er på rep.Ja, det gjorde det, men da jeg knuste min var den bare et par mnd gammel...
Tror du skal være på god vei nåAner ikke, har ikke tellinga....
Hele, såpass ja.Fortjente og fortjente, var vell litt for at da fikk han kjøpt seg ny han og![]()
Her har vi jobbtelefon beggeHele, såpass ja.
Min har jobbtelefon han. Og jeg lurer på å ønske meg ny til jul.
Du quotet "hva lager hobbykokken idag", og når dere snakker om hobbykokken pleier det å være megDa var det noen andre med sushimen for en flott meny!!!