Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jim carry?Eller ace ventura![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jim carry?Eller ace ventura![]()
Spørs.. står at det er en romantisk komedieTror ikke jeg har hørt om den... Sikkert en klisse film![]()
Jeg har fin skjerm på min telefon, mangler bare et like deksel bak. Ikke plagsomt utover at jeg er redd for å ødelegge noe...Har to sprekker i min, men er ikke spesielt i veien i grunn. Er en oppe og en nede tvers over skjermen. Skal holde ut en stund til om det ikke blir værre.
Har og en perfekt 5'er liggende og. Så behovet er i grunn ikke her enda![]()
Min var ikke sprekt, men helt knust!Har to sprekker i min, men er ikke spesielt i veien i grunn. Er en oppe og en nede tvers over skjermen. Skal holde ut en stund til om det ikke blir værre.
Har og en perfekt 5'er liggende og. Så behovet er i grunn ikke her enda![]()
Oh yesNy tlf, altså
Ja, men det er så vanskelig å holde kontroll, å bla bakover når det går fort.Nå har du vel litt å kommentere på?
Da er det slitsomt ja:/Min var ikke sprekt, men helt knust!
Neppe, jeg HATER sushi..Tror det var snakk om sushi og panna cotta her nå i kveld![]()
Haha ja, redigerte innlegget akuratt for sent ser jegJim carry?![]()
Det har jeg gjordt med min forrige, helt død skjerm ble det. Bytte glass. Jadda, tok tre mnd...Min var ikke sprekt, men helt knust!
Nei det blir nok tvn for min delRobert Downey jr er jo ikke feil å se på![]()
Vil i grunn ikke kalle den detSpørs.. står at det er en romantisk komedie
Hehe, trodde jeg var snill å hjalp deg jeg nåJa, men det er så vanskelig å holde kontroll, å bla bakover når det går fort.
Da var det noen andre med sushiNeppe, jeg HATER sushi..
Forrett:Chili og hvitløk marinerte kamskjell i suppe laget av marinaden
Hovedrett: Svinytrefile flyt med sopp og parmesan, Kremet rødvinssaus, rotgrønnsaker og glasserte sjalottløk
Dessert: Panna cotta
Vi skal skravle meg opp en plass eller to på lista... Dvs 50/80 innlegg mer enn de forran meg i kveld....5 siden på 37 minutter, flinke dere er
Jada, jeg prøverHehe, trodde jeg var snill å hjalp deg jeg nå![]()
Er den bra da? Den på tv 3 kanskje jeg skal se den siden jeg har sett den på tvn førVil i grunn ikke kalle den det![]()
Sambo er flink ã bytte der på iphone. Skjerm, mikeofon, bytte batteri ++. Han har reparert sin egen flere gange!Det har jeg gjordt med min forrige, helt død skjerm ble det. Bytte glass. Jadda, tok tre mnd...
Gadd ikke bytte skjerm jeg, kostet nesten 1000 kr det og..Det har jeg gjordt med min forrige, helt død skjerm ble det. Bytte glass. Jadda, tok tre mnd...