Felles skravle 2015

Det lyner og tordner så fælt her!!! Værste jeg vet. Vi så en altfor skummel serie i stad så nå er jeg hvertfall redd :p

Husk å dra ut stikkontaktene. :)

Klart dere får nr 1:) krysser fingrene for deg at det ikke er lenge igjen!:)

Jeg har mest lyst på 3 egentlig, men begynner liksom å gi opp håpet. Det er jo helt teit for det er "masse" igjen å prøve, men man blit motløs etter hvert. Hvert fall jeg.

Jeg er drittlei av prøvetiden, og gruer meg allerede til å prøve på nummer to, dersom vi en eller annen gang får nummer én.
Nå kommer du, når jeg la meg?

Men altså, prøving tar på, men å begynne på jakten på nummer to er annerledes

Nei, må legge meg. God natt! :D

Men nå tror jeg at jeg må legge inn årene for i kveld. Mannen har lagt seg og venter urolig. Jeg bør vel kanskje finne sengen før hodepinen blir for mye å kjenne på. Dere får ha god natt flotte damer :)
Sov godt

Nå kommer du, når jeg la meg?

Men altså, prøving tar på, men å begynne på jakten på nummer to er annerledes

Skulle innom og gi dere ny liste. Skal legge meg nå jeg og.

Jeg forstår at det er annerledes. Og vi starter nok "med en gang" kjenner jeg, før tenkte jeg jo at man kunne vente litt og planlegge. Nå tar jeg heller to tette enn å vente for lenge med å prøve på nummer to. Hmm.. Det bare føles så uendelig langt unna, disse 3 små jeg har lyst til å ha. Nei. Skal jo ikke snakke om det, for du også drømmer jo om de 3 små. Du skal få Bonusen og så skal jeg få nummer 1.

Skulle innom og gi dere ny liste. Skal legge meg nå jeg og.

Jeg forstår at det er annerledes. Og vi starter nok "med en gang" kjenner jeg, før tenkte jeg jo at man kunne vente litt og planlegge. Nå tar jeg heller to tette enn å vente for lenge med å prøve på nummer to. Hmm.. Det bare føles så uendelig langt unna, disse 3 små jeg har lyst til å ha. Nei. Skal jo ikke snakke om det, for du også drømmer jo om de 3 små. Du skal få Bonusen og så skal jeg få nummer 1.
Du skal få drømme om dine tre du også.

Men, natta.

Jeg får se om jeg får skravlet meg litt opp i helga.

Vært våken siden før 5... Har ikke sjans til og greie og sove :(

God morgon alle saman. Har ei lita ei som nekta å sove videre etter 6. Berre å stå opp då. Kjekt å ha Disney junior så tidlig på morgonen:-)

Back
Topp