Det lyner og tordner så fælt her!!! Værste jeg vet. Vi så en altfor skummel serie i stad så nå er jeg hvertfall redd![]()
Husk å dra ut stikkontaktene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lyner og tordner så fælt her!!! Værste jeg vet. Vi så en altfor skummel serie i stad så nå er jeg hvertfall redd![]()
Klart dere får nr 1krysser fingrene for deg at det ikke er lenge igjen!
![]()
Nå kommer du, når jeg la meg?Jeg er drittlei av prøvetiden, og gruer meg allerede til å prøve på nummer to, dersom vi en eller annen gang får nummer én.
Sov godtMen nå tror jeg at jeg må legge inn årene for i kveld. Mannen har lagt seg og venter urolig. Jeg bør vel kanskje finne sengen før hodepinen blir for mye å kjenne på. Dere får ha god natt flotte damer![]()
Nå kommer du, når jeg la meg?
Men altså, prøving tar på, men å begynne på jakten på nummer to er annerledes
NattaNei, må legge meg. God natt!![]()
Går din vei snart!Jeg har mest lyst på 3 egentlig, men begynner liksom å gi opp håpet. Det er jo helt teit for det er "masse" igjen å prøve, men man blit motløs etter hvert. Hvert fall jeg.
NattaNei, må legge meg. God natt!![]()
Du skal få drømme om dine tre du også.Skulle innom og gi dere ny liste. Skal legge meg nå jeg og.
Jeg forstår at det er annerledes. Og vi starter nok "med en gang" kjenner jeg, før tenkte jeg jo at man kunne vente litt og planlegge. Nå tar jeg heller to tette enn å vente for lenge med å prøve på nummer to. Hmm.. Det bare føles så uendelig langt unna, disse 3 små jeg har lyst til å ha. Nei. Skal jo ikke snakke om det, for du også drømmer jo om de 3 små. Du skal få Bonusen og så skal jeg få nummer 1.
NattaMen, natta.
Jeg får se om jeg får skravlet meg litt opp i helga.
Håpar du har fått sove litt til i alle fall!Vært våken siden før 5... Har ikke sjans til og greie og sove![]()
Jeg hadde ei i samme barselgruppe som meg også jegJeg kjenner heller ingen som var jomfru da de ble gift.
Den er kjip! Får du ikkje sove igjen om du prøvar heller?God morgen alle sammen
Tenkte å sove leng jeg men hadde glemt å skru av vekkerklokka......