Niks.... Var ikke det denne gangenAha...
Trodde "4" bare var en skriveleif...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niks.... Var ikke det denne gangenAha...
Trodde "4" bare var en skriveleif...
Nei du var jo plassen bak meg her tidligere. Vi får ta oss en skravlekveld hele gjengen så du kommer deg opp litt, og vi. De i tet er i allefall ivrigeJeg har ikke passert 600 engang jeg. 554 eller noe sånn ved siste oppdatering. 29. Plass
Ikke bra, ikke bra
Ja men 1200 er jo målet. Men selvfølgelig greit å holde plassen din. Og helst klatre litt opp så det ikke blir så hektisk på slutten. Har ca 200 innlegg mellom meg og til 30 plassen.Halvveis til 1200 hjelper ikke når jeg er på plass 29, en ned fra sist, to ned fra i morgen, tre fra i går...
Nei, hun er pp10, denne gang med pergo.
Å få en nedtur da er sånnsett heller ikke uvanlig. Men litt annet enn den etter fem mnd, den som kommer når man begynner med hjelp...
Har ikke så mange innlegg igjen for å nå 700 nå, men du ligger jo like bak.... gjør du ikke? tror jeg har 19 innlegg igjen ca til 700
200 er en grei buffer...Ja men 1200 er jo målet. Men selvfølgelig greit å holde plassen din. Og helst klatre litt opp så det ikke blir så hektisk på slutten. Har ca 200 innlegg mellom meg og til 30 plassen.
Da har vi byttet plasser igjenEtter dette innlegget har jeg 3 innlegg til 700
Følger hverandre tettDa har vi byttet plasser igjenmen greit å ha noen og holde følge med
![]()
Ja så lenge jeg greier å holde avstanden føler jeg meg relativt trygg.200 er en grei buffer...

Ett internt reeeesFølger hverandre tett![]()
HeiaHei hei![]()
Natta!700..
Da legger jeg meg..![]()
God kveldHei hei![]()
Skjer det noe spennende her eller er det stille?Heia![]()
Jeg er oppeGod kvelddu er oppe enda du også!
begynner å få hodepine her...
Ja men blir bedre når jeg orker å finne sengen. Er relativt rolig her inne nå.Jeg er oppeHuffda, det er så vondt
![]()
Siden desember, så er i PP 10. Går på pergo nå, og gynekologen har sendt henvisning til prøverør. Vi startet å prøve for fire år siden også, og prøvde i 10 måneder uten at det skjedde noe. Da ble vi anbefalt å vente med prøving. Så ventetiden har vært lang.Hvor lenge har du prøvd?
Lite action herSkjer det noe spennende her eller er det stille?![]()