Felles skravle 2015

Men si meg, de som er jomfru da, driver de og snakker om det til "alle og enhver"? I går eller forgårs så jeg på NRK og da var det tre par der begge var jomfru, og de skulle ha sex på bryllupsnatta. For meg blir det der altfor personlig å drive og prate høyt om. Særlig på TV!:eek:
Nei de gjør ikke det! :P Men jeg vet det bare.. Noen er veldig religiøse, og vil vente til bryllupsnatta med sex.. Kan heller ikke bo sammen før de gifter seg, så da rusher de giftemålet og gifter seg veldig raskt.. Altfor raskt syns jeg :P

Ja! Vært litt skuffet denne uken her. Kjedelige retter. Mye av det hvertfall.

Veldig kjedelige retter denne uken, ja, men de har ikke *kremt*kremt* vært så veldig flinke denne uken heller.
Dersom det hadde vært vanskeligere ville alle ha røket ut første dagen

Nei de gjør ikke det! :p Men jeg vet det bare.. Noen er veldig religiøse, og vil vente til bryllupsnatta med sex.. Kan heller ikke bo sammen før de gifter seg, så da rusher de giftemålet og gifter seg veldig raskt.. Altfor raskt syns jeg :p
Okei, det er bra da:-)

Bra at du har det i bakhodet:) Det er sjelden man blir hyllet for å slite seg helt ut, så like greit å lytte til kroppen:)
Jeg er SÅ dårlig til å lytte på kroppen, og sliter veldig med snill pike syndromet og dårlig samvittighet :P

Når masterchef begynner skal jeg kose meg med Dugg Pæresorbet :) sambo skal på jakt og tenkte han skulle være snill med meg og kjøpte is :D

Har noen eller har noen bestilt mamma klær ? Jeg har bestilt fra hm :) super fornøyd :)
Ja jeg har kjøpt på h og m, bestilt litt fra mammalicious og zalando :)

Når masterchef begynner skal jeg kose meg med Dugg Pæresorbet :) sambo skal på jakt og tenkte han skulle være snill med meg og kjøpte is :D
Åh så snill :D Namm det hørtes deilig ut!

Back
Topp