Felles skravle 2015

Ikke lenge til masterchef :D

Å kjenne hverandre er viktig.

Jeg kommer forresten fra en lang rekke umoralister jeg. Mormor overtalte mamma til å flytte sammen med pappa to uker før de giftet seg, de betalte jo husleie! Hun samlet sammen et par kaseroller og annet de kunne trenge, her ta med deg og flytt! Min morfar er ikke far til mormor sine to eldste barn heller, men hun ble ung enke da, så det var sømmelig nok. Farmor og farfar fikk sin eldste sånn 5 mnd etter bryllupet eller noe sånn, og det gjorde visst avkommet også...

Vi eier ikke seksualmoral vi...
Jeg er født 6 måneder etter bryllupsdagen til foreldrene mine:p Fordelen med å være fra Nord-Norge er at det er svært få her som forventer avholdenhet før ektemål. Tvert i mot blir mange veldig overrasket når de får høre at vi er gift. Vi var sammen i fem år før vi giftet oss.

Noen av oss har.

Uten at vi driver og løper rundt og har ubeskyttet sex med folk vi ikke vil ha barn med av den grunn. (Jeg er dog glad jeg ikke fikk barn med min ex, jeg innså etterhvert at han ville jeg ikke dele livet med)

Jeg liker ikke å tenke på min tre år gamle datter og sex i samme setning, men jeg vil likevel tro og håpe at hun kommer til å ha sex før hun gifter seg. Men håpe at det er med en hun er glad i og har et langvarig forhold til og at hun ikke er 13. (Jeg var 21)

Men gift.... Neppe.

Jeg kommer jo altså fra en så umoralsk familie at mine forelde bifaller sex utenfor ekteskapet. Det tror jeg mine svigerforeldre også gjør, all den tid min mann er født utenfor ekteskap, og han var 10 når de giftet seg.
Hjelpes, det var tull altså

Jeg kjenner ei som gifta seg med en ho ikke kjente så godt! De hadde aldri bodd sammen... ikke hatt sex selfølgelig.. Det varte knapt et år. De fikk et barn sammen, så gikk det galt. Han viste seg å være helt psykopat!
jeg kjenner flere som har giftet seg å som ikke har hatt sex før de ble gift, alle er fortsatt gift:)

Jeg er født 6 måneder etter bryllupsdagen til foreldrene mine:p Fordelen med å være fra Nord-Norge er at det er svært få her som forventer avholdenhet før ektemål. Tvert i mot blir mange veldig overrasket når de får høre at vi er gift. Vi var sammen i fem år før vi giftet oss.
Av søskenbarn osv er der flere som har fått barn uten å være gift. Ingen reaksjon på at meg og sambo får barn uten å være gift. Er jo helt normalt det :)

Vi har vært sammen/samboere i 6år i desember. Vi flyttet sammen etter 2uker :p:p

Jobber du fullt enda? Når er neste ferie for deg da?
Jepp jeg gjør det, og merker jeg sliter veldig for tiden. Det blir for mye. Så egentlig ikke ferie før jeg går ut i permisjon i slutten av desember.. Skal til legen om et par uker, og da tenker jeg å høre om å redusere litt, for jeg er helt ødelagt :P

Så godt å høre❤️ Sa de noe om hvorfor de er forskjellige i størrelse? Det kan vel kanskje være unøyaktighet i målingen?

Er veldig vanleg at det er forskjell o vekst, og dersom det er toegga kan dei ha blitt befrukta med nokon daga mellom rom.

Av søskenbarn osv er der flere som har fått barn uten å være gift. Ingen reaksjon på at meg og sambo får barn uten å være gift. Er jo helt normalt det :)

Vi har vært sammen/samboere i 6år i desember. Vi flyttet sammen etter 2uker :p:p
Vi ble sammen i slutten av april og flyttet sammen 1 august :D For over 4 år siden altså.. :) Hvorfor vente ;)

Ikke sant. Det er helt normalt:-) Men samtidig er det lurt å være gift når man har barn sammen. Mye bedre rettigheter om noe skulle skje med en av foreldrene.

Back
Topp