Felles skravle 2015

Glede eller sjokk tårer?
Det var hvertfall ikke gledetårer der og da :p De hadde en gutt på 2 år og nettopp tatt over et renoveringsprosjekt av et hus og hadde ingen planer om en graviditet :p Men som sagt, utrolig hva man får til :)

Pillebrettet var tomt. Jeg har tatt siste pergopille i morges, jeg bare husket ikke om jeg hadde gjort det.

Så bra du hadde husket det. :)

Min onkel som jeg omtrent aldri har sett vise noe følelser for noen før kom hylgråtende hjem til mammaen sin etter ordinær ultralyd og den viste tvillinger :p

Så koselig da :Heartred:Heartred
Utrolig hva små babyer kan gjøre med store mannfolk :)

Utrolig hva man får til når det kommer :) Bedre med to enn ingen :D
Det er klart, vi klarer det om det skjer, men går ikke og håper på det. Fullførte min tredje pergokur i dag, og tenker selvsagt på det.

Det er klart, vi klarer det om det skjer, men går ikke og håper på det. Fullførte min tredje pergokur i dag, og tenker selvsagt på det.
Det skjønner jeg godt du ikke håper på! Det er veldig lov :) Håper så inderlig det er deres tur nå!!

Nå høres du ut som meg..
Vi har tvillinger i familien, og var litt redd for det inntil vi så det bare var en på UL :p

Mannen har et par søskenbarn som er tvillinger, men lite trolig at det er arvelig til oss (hans fars søster har altså eneggede tvillinger)

Så det er bare pergo som gjør oss betenkt. Ja, og alder da, eldre mødre får oftere to. Jeg er ikke gammel i så måte, men eldre enn da jeg fikk de to vi har, nødvendigvis,

Den der generell-blokken min, den burde fantes, forresten!!!

Mannen har et par søskenbarn som er tvillinger, men lite trolig at det er arvelig til oss (hans fars søster har altså eneggede tvillinger)

Så det er bare pergo som gjør oss betenkt. Ja, og alder da, eldre mødre får oftere to. Jeg er ikke gammel i så måte, men eldre enn da jeg fikk de to vi har, nødvendigvis,
Er det ikke over fylte 35 år sjansen for tvillinger er større? Mente og ha lest det!

Det skjønner jeg godt du ikke håper på! Det er veldig lov :) Håper så inderlig det er deres tur nå!!

Håper det. En eller to er mindre viktig, mer nå slippe den turen tilbake til gyn, nei, det gikk ikke, hva foreslår du da? Det hadde vært fint

Håper det. En eller to er mindre viktig, mer nå slippe den turen tilbake til gyn, nei, det gikk ikke, hva foreslår du da? Det hadde vært fint
Ja, hva tror du blir det neste for dere dersom dette ikke skulle gå? Har du gjort opp noen tanker?

Hva har skjedd ? :eek:

Bare jeg dom rotet meg inn i en vsksinedebatt som ble å handle om seksualmoral (at man ikke gir hpv-vaksine, skal heller gi ungene god nok seksualmoral til ikke hs sex før de er gift ) og videre til kondompropsgsnda, at kondom beskyttet er bare oppspinn, bare se på aborttallene.

Slike debatter er ikke gode for blodtrykket mitt, husk at jeg er pergotroll, full av hormonerog lettere overfølsom. Som min mann tidvis erfarer...

Bare jeg dom rotet meg inn i en vsksinedebatt som ble å handle om seksualmoral (at man ikke gir hpv-vaksine, skal heller gi ungene god nok seksualmoral til ikke hs sex før de er gift ) og videre til kondompropsgsnda, at kondom beskyttet er bare oppspinn, bare se på aborttallene.

Slike debatter er ikke gode for blodtrykket mitt, husk at jeg er pergotroll, full av hormonerog lettere overfølsom. Som min mann tidvis erfarer...
Haha, huff! Noen er virkelig naive... Jeg har forresten tatt den vaksinen når den kom, lillesøsteren min og!

Back
Topp