Molly
Med lille spira i magen <3
Alt braBra her , med deg da?
Ble lei den andre skravletråden, ble så mye svada så jeg orket ikke mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt braBra her , med deg da?
Der henter de jo frem innlegg de ikke har lest, men som ble skrevet om fredagen, bare for å få innlegg. Merkelig tråd..Bra her , med deg da?
Hihi skjønner jeg godt!Jeg og!! Skulle hatt 1200 nå, så jeg kunne slappet litt av og svart på KUN det jeg ønsker![]()
Det tror jeg nok, siste krampetrekning her nåMed andre ord, det kommer til å bli stille her inne?
Ser på politiet uk jeg. Skikkelig sjarmerende folk.
Det tror jeg på!Ser på politiet uk jeg. Skikkelig sjarmerende folk.
Er vel det, hvertfall sånn det har blitt i den andre trådenAlt braKoseligere her!!
![]()
Det er morsomt. Mannens favorittprogramSer pantelånerne i Las Vegas, jeg
Hvordan har det blitt der?Er vel det, hvertfall sånn det har blitt i den andre tråden![]()
Synes det har blitt mye verre de siste dagene dessverreDer henter de jo frem innlegg de ikke har lest, men som ble skrevet om fredagen, bare for å få innlegg. Merkelig tråd..
Ikke lett å komme senere til 1200, for da skravler ikke andre like mye, og da blir deg vanskeligere med mange innleggHihi skjønner jeg godt!
Åja ja.. Syns jeg også er veldig merkelig! Og litt teit.Der henter de jo frem innlegg de ikke har lest, men som ble skrevet om fredagen, bare for å få innlegg. Merkelig tråd..
Bare tull og svada! Å gamle innlegg som blir dratt frem.Hvordan har det blitt der?![]()
Ja igrunnen merkelig.Synes det har blitt mye verre de siste dagene dessverre
Det er morsomt. Mannens favorittprogram![]()
Det er sant, tipper det dabber av snartIkke lett å komme senere til 1200, for da skravler ikke andre like mye, og da blir deg vanskeligere med mange innlegg![]()
Ja jeg liker det jeg ogsåSyns det er litt interessant også.
Det er en del snakk om historiene bak objektene også
Der er det villt, de svarer på ALT! Også ting som har blitt svart på ca 10 ganger... Bla når neste oppdatering er, så må 10 stk svare deg samme. Og stort sett veldig korte svar!Hvordan har det blitt der?![]()
Mhm! Bare for å få mange innlegg..Bare tull og svada! Å gamle innlegg som blir dratt frem.
Yes, veldig merkelig. Om og gjøre å holde seg på 1.plass virker det som, tipper noen får fryktelig mange innlegg i løpet av mnd. Men men de om det.Ja igrunnen merkelig.