Felles skravle 2015

[quo te="To små og en i magen (Foreløpig litt anonym), post: 18060680, member: 85926"]Jippi, da har jeg 500 innlegg :P
Føler jeg nesten ligger litt etter
Grattis :) føler jeg og er laaangt etter, men er jo faktisk langt foran dagsmålene...[/quote]

At du er ja ;)

Har boligjakten på i bakgrunnen, og kjenner jeg føler meg litt irritert..

Boligen ligger ute med en takst på 1,9 mill.
De er de eneste budgiverene, og legger inn et bud på 1,8 mill, og før beskjed om at selger ikke vil selge under 2,1 mill.
Hvorfor i svarte ligger den da ute med 1,9 i takst...

De er de eneste budgiverene, og legger inn et bud på 1,8 mill, og før beskjed om at selger ikke vil selge under 2,1 mill.
Det er forskjell på hva boligen er verdt og hva selger ønsker ;)

Hæ? Sykt provoserende :P Og teit!

Det er forskjell på hva boligen er verdt og hva selger ønsker ;)

Men det er selger som bestemmer hva prisantydningen er. Takst/verdi er bestemt av megler/takstmann. Disse summene trenger ikke å være like.

Drit i toppen.
Det man må konsentrere seg om er ikke lenger ned enn 30. plass, og over 1.200 innlegg.
Det spiller ingen rolle om man ligger på 1., eller 30. plass så lenge man har over 1.200 innlegg
Ja jeg har ikke tenkt å ligge blandt topp 10, det har jeg slått fra meg. Har familie og meg selv å tenke på, så det kjøret det orker jeg ikke nå ;) vet bare jeg kan slappe litt av når jeg har fått 1200, og kan "surfe" inn til mål ;)

Ja jeg har ikke tenkt å ligge blandt topp 10, det har jeg slått fra meg. Har familie og meg selv å tenke på, så det kjøret det orker jeg ikke nå ;) vet bare jeg kan slappe litt av når jeg har fått 1200, og kan "surfe" inn til mål ;)
Jeg gleder meg til jeg er over 1200 og kan slappe av litt ja. Begynner å bli litt lei av å skravle allerede

Men det er selger som bestemmer hva prisantydningen er. Takst/verdi er bestemt av megler/takstmann. Disse summene trenger ikke å være like.
Ja, det er det jeg mener. En takst kan være lavere en hva selger ønsker å få for boligen sin, men det står også prisantydning og det er DET selger ønsker..

Og dit er du over halvveis til.
Du når vel en 1.200 om en 5 dager

Back
Topp