Grattis[quo te="To små og en i magen (Foreløpig litt anonym), post: 18060680, member: 85926"]Jippi, da har jeg 500 innlegg
Føler jeg nesten ligger litt etter
At du er ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis[quo te="To små og en i magen (Foreløpig litt anonym), post: 18060680, member: 85926"]Jippi, da har jeg 500 innlegg
Føler jeg nesten ligger litt etter
Tror den blir oppdatert innen 30 min nåEr lista oppdatert?
Yoghurt is er godt. Ikke så glad i pistasj! Men krokan derimotLa inn ønske om yoghurtis. Men han kommer sikkert hjem med pistasjeis![]()
Uuuh spennende!Tror den blir oppdatert innen 30 min nå![]()
Joa, men likevel "etter"Du ligger langt foran meg..
Grattisføler jeg og er laaangt etter, men er jo faktisk langt foran dagsmålene...
Det er forskjell på hva boligen er verdt og hva selger ønskerHar boligjakten på i bakgrunnen, og kjenner jeg føler meg litt irritert..
Boligen ligger ute med en takst på 1,9 mill.
De er de eneste budgiverene, og legger inn et bud på 1,8 mill, og før beskjed om at selger ikke vil selge under 2,1 mill.
Hvorfor i svarte ligger den da ute med 1,9 i takst...
Hæ? Sykt provoserendeHar boligjakten på i bakgrunnen, og kjenner jeg føler meg litt irritert..
Boligen ligger ute med en takst på 1,9 mill.
De er de eneste budgiverene, og legger inn et bud på 1,8 mill, og før beskjed om at selger ikke vil selge under 2,1 mill.
Hvorfor i svarte ligger den da ute med 1,9 i takst...
Jo jo men uansett! Når en setter den til 1,9 må en jo nesten godta detDet er forskjell på hva boligen er verdt og hva selger ønsker![]()
Men er på en måte langt etter, om man ser på toppen![]()
Jo, men takst er tross alt noe som kjøperne må kunne forholde seg til..Det er forskjell på hva boligen er verdt og hva selger ønsker![]()
Det er forskjell på hva boligen er verdt og hva selger ønsker![]()
Det er helt sant!Drit i toppen.
Det man må konsentrere seg om er ikke lenger ned enn 30. plass, og over 1.200 innlegg.
Det spiller ingen rolle om man ligger på 1., eller 30. plass så lenge man har over 1.200 innlegg
Ja jeg har ikke tenkt å ligge blandt topp 10, det har jeg slått fra meg. Har familie og meg selv å tenke på, så det kjøret det orker jeg ikke nåDrit i toppen.
Det man må konsentrere seg om er ikke lenger ned enn 30. plass, og over 1.200 innlegg.
Det spiller ingen rolle om man ligger på 1., eller 30. plass så lenge man har over 1.200 innlegg
Jeg gleder meg til jeg er over 1200 og kan slappe av litt ja. Begynner å bli litt lei av å skravle alleredeJa jeg har ikke tenkt å ligge blandt topp 10, det har jeg slått fra meg. Har familie og meg selv å tenke på, så det kjøret det orker jeg ikke nåvet bare jeg kan slappe litt av når jeg har fått 1200, og kan "surfe" inn til mål
![]()
Ja, det er det jeg mener. En takst kan være lavere en hva selger ønsker å få for boligen sin, men det står også prisantydning og det er DET selger ønsker..Men det er selger som bestemmer hva prisantydningen er. Takst/verdi er bestemt av megler/takstmann. Disse summene trenger ikke å være like.
Og dit er du over halvveis til.Ja jeg har ikke tenkt å ligge blandt topp 10, det har jeg slått fra meg. Har familie og meg selv å tenke på, så det kjøret det orker jeg ikke nåvet bare jeg kan slappe litt av når jeg har fått 1200, og kan "surfe" inn til mål
![]()
Hehe, lei blir jeg ikke, men litt lei av å føle at jeg må ha en del innlegg pr dag..Jeg gleder meg til jeg er over 1200 og kan slappe av litt ja. Begynner å bli litt lei av å skravle allerede
Si 14 dagerOg dit er du over halvveis til.
Du når vel en 1.200 om en 5 dager