Molly
Med lille spira i magen <3
Det høres fornuftig utNå har jeg lovt to å og en i magen at jeg SKAL slappe av. Så i morgen blir det lesing av bok i sengen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres fornuftig utNå har jeg lovt to å og en i magen at jeg SKAL slappe av. Så i morgen blir det lesing av bok i sengen!![]()
Oh yes. Jeg også..........Nå ble jeg skikkelig misunnelig...
Kunne godt ha tenkt meg en dag i sengen med boken min
Hvilken bok leser du?Nå ble jeg skikkelig misunnelig...
Kunne godt ha tenkt meg en dag i sengen med boken min
Fikk en for litt siden med mamma, husker ikke hva den heter. Men det blir å begynne på denDet høres fornuftig utHvilken bok skal du lese?
Jeg hadde også mye menssmerter de første ukene. Krysser fingrene for deg <3
Ja kjenner meg veldig godt igjen i det! <3Tusen takk! Er så lett å gi råd til andre, men vanskelig å ta dem til seg selv. Går jo mest sannsynligvis bra![]()
Jeg leser en bok som heter "Ambassador's mission" første boken i "the Traitor Spy trilogy" av Trudi Canavan.Hvilken bok leser du?![]()
Det er helt sant! Jeg er heller ikke flink å følge mine egne rådTusen takk! Er så lett å gi råd til andre, men vanskelig å ta dem til seg selv. Går jo mest sannsynligvis bra![]()
Men noen av oss synes ikke det er så lett heller...Det er fremdeles ikke verre enn å steke en biff![]()
Jeg leser en bok som heter "Ambassador's mission" første boken i "the Traitor Spy trilogy" av Trudi Canavan.
Hva leser du?
Men noen av oss synes ikke det er så lett heller...
OkiJeg leser en bok som heter "Ambassador's mission" første boken i "the Traitor Spy trilogy" av Trudi Canavan.
Hva leser du?
Hvilken type bok er det?
Jeg leser det meste. Leste nettopp Hunger Games trilogien da jeg fikk den i bursdagsgave![]()
Ah, liker godt fantasy. Kanskje jeg skal prøve meg på den serienFantasy.
Magi i et middelalder samfunn, men ikke et sted med "rare" dyr.
Litt som rundt 13-1400-tallet bare med magi..
Ah, liker godt fantasy. Kanskje jeg skal prøve meg på den serien![]()
Takk for tips! Skal sjekke den ut!Vil anbefale deg å lese "The Black Magician trilogy" først.
Denne foregår en 20 år senere....
Høres spennde utFantasy.
Magi i et middelalder samfunn, men ikke et sted med "rare" dyr.
Litt som rundt 13-1400-tallet bare med magi..
Høres spennde ut![]()