Hahaha!! Jeg må finne noe mat og spiseJeg også. Men ikke pga sneglesnakket deres!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha!! Jeg må finne noe mat og spiseJeg også. Men ikke pga sneglesnakket deres!
Jeg hadde også mye menssmerter de første ukene. Krysser fingrene for deg <3Snart to mnd siden sist, skal være 7+0 i dag. Kjente de typiske mens-symptomene tidligere i kveld, men har roa seg nå. Krysser fingra for at det blir en begivenhetsløs natt. Hatt en sa i sommer så er veldig nervøs.
hihi hadde ikke planer om detNei.
Vet ikke hvilke type snegler det er snakk om, men det er bare enkelte typer som er spiselige.
Ville ikke gått ut i hagen og plukket salat med proteiner for å si det slik...
Hva skal du ha? Jeg også. Må bare vente til det er pauseHahaha!! Jeg må finne noe mat og spise
Da får vi ta med snegler i tapas![]()
Aner ikkeHva skal du ha? Jeg også. Må bare vente til det er pause![]()
Ikke sant, helt perfektDet fine med tapas og lignende er at det er mange forskjellige retter, og man kan ta nøyaktig det man har lyst på, og la resten være![]()
hihi hadde ikke planer om det![]()
Åja det stemmer jo!!! Hva har du hatt til middag i dag da???Aner ikkeVi har jo ikke kjøkken. .. så nå skulle jeg ønske vi kunne spise alle mulige oster
![]()
Jeg hadde også mye menssmerter de første ukene. Krysser fingrene for deg <3
Så koselig daMerker at baby beginner å blu svær og lang. Sparker jo over alt på likt. Klarte nesten å få "tak i" foten hennes i dagKjente omrisset! Var så koselig
![]()
Har kontorjobb. Mellomleder-funksjon. Blir ofte mye stress :/Skjønner! Men du må bare lytte til kroppen å slappe av. Hva jobber du med?
Skjønner! Det er ikke bra for lille spira! <3Har kontorjobb. Mellomleder-funksjon. Blir ofte mye stress :/
Har kontorjobb. Mellomleder-funksjon. Blir ofte mye stress :/
Du såg det jo på skjult mars forum.Uff da.
Hva har skjedd?
Masse god bedring
Du såg det jo på skjult mars forum.
Men fått en dunkende puls i område mellomgulvet og blitt slapp og små uvel. Hun mente jeg var alt for stresset, og må begynne å slappe av
Du må slappe masse av ja!!! <3Du såg det jo på skjult mars forum.
Men fått en dunkende puls i område mellomgulvet og blitt slapp og små uvel. Hun mente jeg var alt for stresset, og må begynne å slappe av
Nå har jeg lovt to å og en i magen at jeg SKAL slappe av. Så i morgen blir det lesing av bok i sengen!Du må slappe masse av ja!!! <3
Nå har jeg lovt to å og en i magen at jeg SKAL slappe av. Så i morgen blir det lesing av bok i sengen!![]()