De fleste tenker mest på seg selv virker det som !Ja, det er helt håpløst. Reiser seg ikke for eldre heller i Oslo. Eller tilbyr seg å hjelpe med barnevogn inn på høy trikk. Folk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste tenker mest på seg selv virker det som !Ja, det er helt håpløst. Reiser seg ikke for eldre heller i Oslo. Eller tilbyr seg å hjelpe med barnevogn inn på høy trikk. Folk!
Høres fint ut å ha det sånn, jeg våkner av den minste ting og får da ikke sove igjenMin snorker om han havner på ryggen, men da bare knuffer jeg litt så han legger seg tilbake på siden.Hvis jeg bare sovner så hører jeg ikke lenger om han snorker eller ikke.
Så deilig med bassengturGod morgen alle sammenher sto vi opp kl 8. Ungene dro på skolen 08.45. Nå ligger jeg på sofaen og ser fødeavdelingen. Det er standard hver dag. Senere blir det middag og i bassenge med ungene. Ellers blir det nok en stille dag. Med litt huslige gjøremål
hva gjør dere i dag da?
Uff da. Klem til degJeg er bare så sliten, lei av og være så dårlig og føler det blir værre hvis jeg har en god dag. Også greier legen og si at nå så jeg mye bedre ut...
Jeg synes i grunn ikke det er så rart at folk ikke gjør det lenger, for jaggu får man mye kjeft av både gravide og eldre om man reiser seg, blir galt uansett for enkelteJa, det er helt håpløst. Reiser seg ikke for eldre heller i Oslo. Eller tilbyr seg å hjelpe med barnevogn inn på høy trikk. Folk!
Ingen ledige plasser?
Det gjør det nokNei. Jeg kunne jo dratt før det verste rushet, så på en måte min feil. Forhåpentligvis blir det bedre når magen kommer...
Eller om man reiser seg for en man troor er gravidJeg synes i grunn ikke det er så rart at folk ikke gjør det lenger, for jaggu får man mye kjeft av både gravide og eldre om man reiser seg, blir galt uansett for enkelte
Mhm, det må man hvertfall ikke gjøre.Eller om man reiser seg for en man troor er gravidhoho, da blir det liv
![]()
Nope, det ble sur stemningMhm, det må man hvertfall ikke gjøre.
Det tror jeg virkelig påNope, det ble sur stemning![]()
Jeg er bare så sliten, lei av og være så dårlig og føler det blir værre hvis jeg har en god dag. Også greier legen og si at nå så jeg mye bedre ut...
Jeg synes i grunn ikke det er så rart at folk ikke gjør det lenger, for jaggu får man mye kjeft av både gravide og eldre om man reiser seg, blir galt uansett for enkelte
Ja kjenner på bekkenet at jeg trenger det. Hver mandag fremover skal vi draSå deilig med bassengtur![]()
TakkHuffda. Sender deg en klem
Så deilig, bra for bekkenet med vanntrening jaJa kjenner på bekkenet at jeg trenger det. Hver mandag fremover skal vi dra![]()
Kos deg masse!I dag er jeg hos frisør og får litt egenpleieVeldig deilig og fortjent synes jeg
![]()
Jeg fikk kjeft flere ganger i Oslo pg opplevde andre også som fikk det!Jeg har aldri fått kjeft, og jeg har alltid reist meg. Om jeg er usikker på om personen vil ha setet så har jeg bare gått litt unna uten å si noe. Så har h*n muligheten og kan velge selv. At noen få er sure drittsekker gidder jeg ikke å la gå utover min innstilling, men så har jeg som sagt aldri opplevd det. Fått "takk" mange ganger, og noen ganger ingenting og noen ganger blir de bare stående så tar noen andre setet etter hvert. Det er greit for meg alle variantene.
Om noen kjefter om jeg spør: "Har du lyst til å sitte?" Så tror jeg at jeg ville svart: "Det var kun ment som et hyggelig tilbud, du velger selvfølgelig selv om du helst ønsker å stå."
De fleste eldre jeg kjenner i Oslo vil gjerne sitte på kollektivtrafikken, men får ikke alltid muligheten. Det synes jeg er grusomt.
Om man generelt er redd for å få kjeft for å gi bort setet når det er fullt så burde man bare reise seg med en gang det er blitt fullt. Så slipper man problemet.![]()