Kos deg, ser deg snartMen nå kom foreldrene mine så en liten pause![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg, ser deg snartMen nå kom foreldrene mine så en liten pause![]()
Det blir koseligGleder meg til besøk
Ja!! Så et intervju med familien hans og de sa at den siste tiden var han joker, han greide ikke gå tilbake![]()
Må huske å kjøpe inn det!Karamellsausen er prikken over i -enNAMM!
Hihi ja! Men det er jo ikke lenge til jul da.. Sånn egentlig. Så ikke lenge igjenHahahalt hvordan man sier ting
Oi så spennende! Har du noe feeling på kjønn?
Henter du meg på vegen?![]()
Ja han gjorde det.. Så veldig tristHuff. Det er så fælt, for han spilte jo så innmari bra i filmen.
*Taster på app på padda*
Bringebær er bestBringebær fikk en veldig god oppskrift fra en av dere jentene, husker ikke hvem...
Det trenger jo ikke å ha noe å si daHadde jente følelse, men på UL 12+2 lignet profilen på den profilen gutten hadde på UL så jeg ble forvirret
Absolutt ingen aning
Må huske å kjøpe inn det!
Vi gleder oss til å komme til degGleder meg til besøk v dere flotte damer![]()
Bringebær er best.Bringebær er best![]()
Det trenger jo ikke å ha noe å si da12 +2 er jo unasett for tidlig til å se kjønn! Deilig at du er over 12 + 0
![]()
Hoho gleder megHelt klart. Det blir live skravling i bilen.
*Taster på app på padda*
Æh sprøtt! Tiden går så fortEr 15+0 i dag faktisk![]()
Bringebær er best.Tror kanskje du fikk oppskriften av meg? Jeg ga deg vertfall en!
VersegodDa var det deg jeg fikk den av, takk![]()
Ja det blir kjempekoseligDet blir koselig![]()
Nei det er ikke det vettu, når jula er ferdig er vi sprekkferdigHihi ja! Men det er jo ikke lenge til jul da.. Sånn egentlig. Så ikke lenge igjen![]()